וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את מכבי נתניה 1:2

בעקבות הניצחון עלו האדומים למקום השני. אבוטבול ויבואה כבשו להפועל, מנשה השווה זמנית. טזאמטה, מתיאוס וציבלין הורחקו

משחק הצמרת בין הפועל תל אביב למכבי נתניה לא הבטיח רבות. דיברו על שני מאמנים "גרמנים", שתי קבוצות טקטיות שלא מרבות בכיבוש. אז דיברו. הפועל תל אביב ומכבי נתניה הציגו משחק פתוח, עשיר באירועים, מלא במצבים ומהפכים במומנטום תוך כדי המשחק. בסיום, הפועל תל אביב ניצחה 1:2 ועלתה למקום השני בטבלה. ניצחון שלישי ברציפות לאדומים, וחמישי בשבעת המשחקים האחרונים ללא הפסד.

המשחק נפתח בצורה חד צדדית. המקומיים נכנסו היטב למשחק, לחצו את נתניה ושלחו את הכדורים לאגפים. נתניה לא הייתה במשחק, ולא הייתה לה תשובה למשחק המהיר של האדומים. בעיטה חלשה ומדויקת של שי אבוטבול מחוץ לרחבה בדקה ה-11, קבעה 0:1 מוצדק למארחים, אלא שאז הפועל תל אביב בעצמה היא זו שהכניסה את נתניה למשחק.

האדומים הלכו אחורה, והאורחים החלו לשלוט במרכז המגרש. הפועל אפשרה לנתניה לנהל משחק מסודר במרכז המגרש, ולהניע את הכדור. בדקה ה-34 מצא תיירי טזאמטה את שלו מנשה, האחרון כבש את שערו השישי העונה. נתניה המשיכה ללחוץ ואיתי שכטר סיפק את אחת מהחמצות העונה, כשבעט מחמישה מטרים מול שער חשוף, לרגליו של עמרי קנדה.

המגמה נמשכה בתחילת המחצית השנייה. נתניה שלטה, תקפה והחמיצה מול השער. בדקה ה-59 שוב השתנה המומנטום, אבוטבול הגביה קרן וסמואל יבואה נגח לרשת. מכאן ואילך, נתניה איבדה את הראש ואת המשחק. טזאמטה חבט באנטבי ויצא נקי, רק כדי לספוג את האדום מיד לאחר מכן. רון ציבלין ולותר מתיאוס הורחקו גם הם על מחאות. מכל המהומה, יצאה הפועל מחוזקת בניצוחו של המחליף, בן לוז, שמזכיר את ימיו הגדולים. נתניה לא הפגינה חוזק ורוח לחימה, התפרקה וכמעט וספגה תבוסה.

הפועל תל אביב, כאמור, עלתה למקום השני על חשבון נתניה, כששתי הקבוצות רחוקות ארבע נקודות ממכבי חיפה. הכדורגל הישראלי הרוויח משחק טוב, ושתי יריבות ראויות שעוד ידברו חזק במאבקי האליפות. יש למה לחכות.

מהלך המשחק

דקה 11: גול! ורמוט השאיר כדור לאבוטבול, שמ-20 מטרים בעט כדור שטוח, לא חזק, לפינה של שטראובר. 0:1 להפועל.

דקה 34: גול! טזאמטה הכניס כדור לרחבה מימין, מנשה הקדים את קנדה ודחק בנגיעה מול אניימה. 1:1.

דקה 36: החמצה גדולה של נתניה. התקפה נפלאה שהתחילה עם חילופי מסירות בין סבן ונקוסי. הדרום אפריקאי הכניס כדור לטזאמטה, שהחזיר לו בעקב והעמיד אותו מול אניימה. נקוסי שלח כדור רוחב לשכטר שגלגל מול השער החשוף, אבל קנדה הרחיק מהקו.

דקה 37: שוב טזאמטה פעיל באגף הימני, בעיטה לא מדויקת שלו הגיעה למנשה, שבעט מהאוויר החוצה.

דקה 48: נתניה שוב מפספסת הזדמנות מצוינת. שכטר פרץ משמאל, עבר את באדיר והוציא כדור רוחב לטזאמטה החופשי. הקמרוני בעט, הכדור פגע בקורה ומנשה לא הצליח לדחוק את הריבאונד פנימה.

דקה 56: נקוסי בעט מ-16 מטרים, הכדור פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן. בהמשך ההתקפה, נשלח שכטר לעימות ישיר מול אניימה, חלף על פניו אך בעט מזווית קשה לחוץ.

דקה 59: גול! אבוטבול הגביה קרן משמאל, יבואה נכנס מצוין לנגיחה וכבש עם עזרה של שטראובר. 1:2. יבואה חשף חולצה לזכרה של אמו שהלכה לעולמה, וספג צהוב.

דקה 61: מבצע ענק של נאתכו הסתיים בבעיטה חדה, שטראוברהתעופף והדף לקרן.

דקה 64: אנטבי פרץ על הקו השמאלי ושלח פצצה מזווית קשה, שטראובר הדף מצוין.

דקה 66: נקוסי הכניס כדור מצוין לשכטר שמעמדה נוחה בעט כדור חלשלידיים של אניימה. תוך כדי המהלך, טזאמטה פגע במרפקו באנטבי, ללא תגובת השופט אלי חכמון. מאמן הכושר של האדומים, רון ציבלין, מחה והורחק.

דקה 69: כרטיס אדום! שלוש דקות לאחר הטעות, חכמון הרחיק את טזאמטה בצהוב שני. גם לותר מתיאוס מחה והורחק.

דקה 73: מתפרצת נפלאה של הפועל. זהבי השאיר את יבואה מול שטראובר, החלוץ הקפיץ ופגש את המשקוף.

דקה 79: זהבי נכנס לרחבה ובעט חלש לידיים של שטראובר.

דקה 90: עובד בעט מ-20 מטרים, אבל לא הצליח למצוא את המסגרת.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, גילי ורמוט (אביחי ידין, 84), ביבראס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי (בן לוז, 55), מהראן לאלה (ערן זהבי, 55), סמואל יבואה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן (אוראל דגני, 63), רביד גזל, אלברטו בלאנקו, שלו מנשה (דלה ימפולסקי, 74), נקוסי סיאבונגה (ראובן עובד, 81), תיירי טאזמטה (הורחק, 69), איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully