וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה. המשחק האחרון של גיגס?

המאמן העניק בכורה לווילסון שכבש צמד, לפני שהכניס את עצמו למגרש ובישל לוואן פרסי ב-1:3 על האל סיטי. גם וידיץ' נפרד

ריאן גיגס מחליף את טום לורנס, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הפעם האחרונה? ריאן גיגס נכנס במקום טום לורנס/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד חתמה הערב (שלישי) את משחקי הבית שלה העונה עם ניצחון 1:3 על האל סיטי במשחק השלמה, והשאירה לעצמה סיכוי קטן לעקוף את טוטנהאם השישית, בערב בו הכדורגל בו היה די שולי. משחק שהפגיש עבר ועתיד. פרידה והתחדשות. הקהל הנרגש באולד טראפורד אמר תודה ענקית לריאן גיגס האגדי, המאמן הזמני שהפעם גם שיחק, אולי בהופעתו האחרונה במדי הקבוצה, וגם לנמניה וידיץ', הקפטן הסרבי שיעזוב בקיץ אחרי שמונה שנים. לעומת זאת, האוהדים קיבלו את פניו של ג'יימס ווילסון בן ה-18, שהבקיע צמד בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת והוביל לניצחון.

לאחר השריקה פנה גיגס אל האוהדים, ביקש להודות להם על התמיכה לאורך כל העונה המאכזבת והודה אישית גם לווידיץ' העוזב. על עצמו הוא לא דיבר. הודעת פרישה רשמית עדיין לא נשמעה מפיו. "אנחנו יודעים שהייתה עונה קשה", אמר גיגס. "קיבלתם הערב הצצה לעתיד... הזמנים הטובים יחזרו בקרוב".

לאחר מכן וידיץ' נפרד: "אני רוצה להודות לכל השחקנים, כל המאמנים וכל האנשים שליוו אותי כאן, ובעיקר לכם האוהדים".

נמניה וידיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד עם בובי צ'רלטון. Alex Livesey, GettyImages
עוזב אחרי שמונה שנים. נמניה וידיץ' מקבל תשורה מסר בובי צ'רלטון/GettyImages, Alex Livesey

גיגס הפתיע כאשר העניק בכורה בחוד לווילסון וגם לקשר הוולשי טום לורנס, וכאמור גם רשם את עצמו כשחקן ספסל. וידיץ' נכנס בדקה ה-22 להופעת הפרידה במקום פיל ג'ונס שנפגע בכתפו (גם את הבכורה ערך כמחליף, בניצחון 2:4 על פולהאם ב-4 בפברואר 2006). אחרי תשע דקות הוא כבר רץ לחגוג עם ווילסון, שכבש בבכורה בבעיטת יעף בשמאל בין רגליו של אלדין יקופוביץ' השוויצרי, שערך גם הוא הופעה ראשונה בפרמיירליג. שוער האל הדף בדקה ה-61 כדור של מרואן פלאיני לעבר ווילסון, שהרשית מקרוב את השני, כששתי דקות לאחר מכן המחליף מאטי פריאט צימק עם שער נאה עבור הקבוצה שתתמודד בעוד שבוע וחצי בגמר הגביע מול ארסנל.

בדקה ה-70 זה קרה. גיגס הפך למאמן מנצ'סטר יונייטד הראשון שהעלה את עצמו לשחק, מאז עשה זאת קלרנס הילדיץ' באפריל 1927! באופן סמלי, הוולשי בן ה-40 החליף את בן ארצו לורנס בן ה-20, שעוד לא נולד כאשר גיגס זכה באליפות הראשונה מבין ה-13 שהיו לו עם מנצ'סטר יונייטד ב-23 שנותיו הקסומות בקבוצה הבוגרת. האוהדים הריעו לכל נגיעה של גיגס בכדור, ואחרי שלוש דקות על המגרש הוא ביצע פעולה נהדרת ובעט כדור שפגע ביד של שחקן אורח, אך לא קיבל את השריקה לפנדל. למרות זאת, אפשר לתת לגיגס בישול על המסירה לרובין ואן פרסי בדקה ה-87. ההולנדי נבלם בניסיון הראשון לאחר האסיסט של המאמן-שחקן, אך הבעיטה השנייה שלו נעצרה רק ברשת. כולם המתינו לפינאלה בדמות שער של גיגס, אלא שהשוער האורח הוציא כדור חופשי שלו מהחיבורים בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'יימס ווילסון שחקן מנצ'סטר יונייטד עם נמניה וידיץ'. Alex Livesey, GettyImages
העתיד כבר כאן. ג'יימס ווילסון עם נמניה וידיץ'/GettyImages, Alex Livesey
ריאן גיגס המאמן הזמני של מנצ'סטר יונייטד (משמאל) עם עוזרו ניקי באט. Alex Livesey, GettyImages
התחיל כמאמן, סיים כשחקן. ריאן גיגס/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully