וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאנליבי נראה כמו איבנדר הוליפילד, הגירסה הלבנה"

נואה החמיא לחברו, שנזקק ל-10 תפרים והתפוצץ על יוסטון. וגם: הצלילה של הלייקרס, בארקלי מנמנם בשידור, כרמלו לרוקטס?

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
ווסטברוק והת'אנדר נקמו בלייקרס/AP

רק ביום ראשון החולף סיפקו הלייקרס עדנה קלה לאוהדיהם המדוכאים והפתיעו עם ניצחון גדול על אוקלהומה סיטי. אלא שמאז, לוס אנג'לס גילתה שגם קובי בריאנט וגם סטיב נאש כבר לא יחזרו לשחק העונה (אם בכלל) בשורות הקבוצה והלילה (בין חמישי לשישי), OKC ניצלה את ההזדמנות לנקמה מהירה.

הת'אנדר היו גדולים מאוד על הלייקרס והביסו 102:131, כאשר ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט קולעים 29 נקודות כל אחד ואילו סרג' איבקה מספק ערב עצבני של 15 נקודות, 13 ריבאונדים ושבע חסימות. ווסטברוק התייחס בסיום לכך שקבוצתו עצרה את ג'ודי מיקס על 19 נקודות לאחר ה-42 שהמטיר עליה בתחילת השבוע: "עשינו מה שעשינו, היה לו מזל בפעם הקודמת. אנחנו לא מודאגים ממה שג'ודי מיקס עושה, אנחנו רק חושבים על הדרך בה אנחנו משחקים בהגנה". הרכז סיים עם תשעה אסיסטים ב-23 דקות בלבד והוסיף: "אני מאוד נהנה למסור, בעיקר כשזה מוביל לניצחונות. כל עוד נמשיך לשחק ביחד וכולם יהיו בעניינים, יהיה בסדר".

פאו גאסול האומלל אמר: "ידענו שהם יהיו מוכנים, בעיקר במשחק ביתי שלהם. הם משחקים על המאזן הטוב בליגה, אנחנו לא. המצב שלהם שונה מאוד מזה שלנו כרגע". רק פעמיים בעבר היו הלייקרס עם פחות אחוזי הצלחה כאשר נותרו 18 משחקים לעונה. שתי הפעמים הללו קרו כאשר המועדון עוד היה במיניאפוליס, בשלהי שנות ה-50'.

הת’אנדר נקמו בלייקרס, יוסטון הובסה בשיקגו

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. David Zalubowski, AP
העונה הכי קשה של הלייקרס ב-LA. גאסול/AP, David Zalubowski

בשיקגו, מייק דאנליבי חטף מרפק לראשו מצ'נדלר פרסונס במהלך הרבע השני. הוא ירד לחדר ההלבשה, קיבל עשרה תפרים וחזר ל-18 נקודות ברבע השלישי. "ידעתי שברגע שמסיימים לטפל בי, אני חוזר לפרקט", אמר גיבור הערב בסיום המשחק, בו הביסו השוורים 87:111 את יוסטון, "זו הייתה מכה רצינית, כאב לי הצוואר. אני קצת מודאג מזה, אבל בכך הכול, מן הסתם הייתה לי מחצית שנייה לא רעה".

ג'ואקים נואה, שנמצא בכושר מדהים ושוב התקרב לטריפל דאבל עם 13 נקודות, עשרה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, הוסיף: "מייק נתן השראה לכולנו. הוא נראה כמו איבנדר הוליפילד, הגירסה הלבנה, אבל יצא חזרה למגרש, שם גופיה נקייה ונתן הצגה במחצית השנייה. זה היה מרשים ומראה המון על האופי שלנו כקבוצה, אף פעם לא ראיתי משהו כזה".

ב"ניו יורק פוסט" מדווחים כי הרוקטס עשויים ללכת למהלך שיביא אליהם את כרמלו אנתוני. על פי מקורות בליגה, יוסטון תגיש לכוכב הניקס הצעה בקיץ הקרוב ושהרוקטס כבר פנו לניו יורק לפני תום מועד ההעברות בפברואר. כדי להביא את מלו לטקסס, יוסטון תצטרך לפנות איכשהו מקום בתקרת השכר שלה וכמובן שהמהלך יכול להשפיע גם על מעמדו של עומרי כספי בקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מייק דאנליבי שיקגו בולס פצוע. GettyImages
גם הדם לא עצר את דאנליבי/GettyImages

מספרי הלילה:

* הלייקרס ספגו 649 בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, הכי הרבה מאז שארלוט ב-1992. ההורנטס ספגו אז 652 נקודות.

* הלייקרס הובסו השנה פעמיים מול אוקלהומה סיטי ופעמיים מול הקליפרס ב-25 הפרש לפחות. הפעם האחרונה שזה קרה להם מול שתי יריבות שונות הייתה בעונת 1966/67.

* קווין דוראנט סיים משחק 30 ברציפות עם לפחות 25 נקודות. הפעם האחרונה בה שחקן החזיק ברצף ארוך כל כך הייתה 1986/87, אז עשה זאת מייקל ג'ורדן במשך 40 משחקים.

* הניצחון הענק של הבולס היה רק הרביעי בתולדות המועדון ב-24 הפרש ומעלה במשחק שנערך בחצי השני של העונה מול יריבה עם לפחות 66.6 אחוזי הצלחה. כל שלושת הניצחונות המוחצים הקודמים הגיעו בימי ג'ורדן ופיפן.

צפו בצ'ארלס בארקלי מנמנם קלות באמצע שידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully