וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "חשיפת הדו"ח מסוכנת, אבל יודעים לאן גוטמן כיוון"

15.1.2014 / 11:32

שחקני הנבחרת מגיבים לחשיפת דוח המאמן הלאומי בוואלה! ספורט: "אלמוג כהן ובן שהר היחידים שלא זומנו יותר"

חשיפת הדוח שהגיש מאמן הנבחרת אלי גוטמן לאבי לוזון יצרה סערה במסדרונות ההתאחדות לכדורגל, אבל גם בקרב שחקני הנבחרת, שהחליטו הבוקר (רביעי) להגיב לדברים שכתב המאמן שלהם בדוח שהגיש ליושב ראש ההתאחדות. החלק המעניין ביותר קשור לדברים שחשף גוטמן בעניין משחקי האגו והכבוד שנטרל, ועל מתיחות בין השחקנים לצוות המקצועי והניהולי.

גוטמן ללוזון: "שחקנים עם השפעה שלילית מצאו את עצמם מחוץ לסגל"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (מימין) לצד אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
הדו"ח חולל סערה. גוטמן ולוזון/ברני ארדוב

כזכור, בדו"ח שנחשף אתמול בוואלה! ספורט צוטט גוטמן כך: "הנבחרת הייתה מלאה במשחקי אגו וכבוד כאשר עקב בצד אגודל נטרלתי זאת במהלך הקמפיין ובסיומו אני יכול לסמן וי וכי הנבחרת מתנהלת בדרך ממלכתית כאשר כל אחד שם את הנבחרת לפני האינטרס האישי", כתב המאמן. "לא היה מדובר רק (במתח) בין השחקנים עצמם אלא גם בין השחקנים לצוות המקצועי והניהולי. בתחילת הדרך היו שחקנים שהייתה להם השפעה שלילית ואלה מצאו עצמם מחוץ לסגל".

בעקבות הדברים, כאמור, החליטו שחקנים בנבחרת להגיב. "כל שחקן בנבחרת מבין בדיוק לאן גוטמן כיוון. חשיפת השמות בדו"ח הייתה מביאה לרעידת אדמה של ממש, אבל אפשר לעיין ברשימת הסגל ולהבין לבד", ניתח אחד השחקנים. "מאז התקרית עם אלמוג כהן הוא לא זומן יותר לנבחרת. גם בן שהר לא זומן מאז משחקי הפתיחה וזה מפתיע כי הוא ילד טוב ולא עם אופי בעייתי".

שחקן אחר בנבחרת אמר: "מלבד אותו עימות, לא זכור לי שאלמוג עשה נזק. יכול להיות שאלי חיפש בדיעבד את השינויים שעשה, וזה בסדר, או שהוא פשוט בחר שעיר לעזאזל. שחקן כמו אלירן עטר נפצע בכל הכנה, ואם הוא לא היה מוזמן יותר היו אומרים שגם הוא נכלל ברשימה. חשיפת הדוח מסוכנת, כעת יהיה קשה לטעון שהכול מקצועי לגבי שחקנים שלא יקבלו זימון. אלא שמסתתרת סיבה נוספת מאחורי אותן החלטות". שהר זומן לצמד המשחקים הראשון בקמפיין מול אזרבייג'אן ורוסיה, לא שותף במשחק הראשון ונכנס כמחליף בשני, ומאז לא חזר לסגל. שחקן אחר בנבחרת הגיב לגבי טענת גוטמן לפיה היו משחקי הכבוד בנבחרת. "לדעתי זה קשור למתיחות שהייתה בזמנו בין טל בן חיים ליוסי בניון. גוטמן ידע לפתור את זה וזה ייאמר לזכותו. היה ברור שהם יקבלו זימון, כי בניון זה לא שחקן שאתה יכול לוותר עליו. לדעתי גם בקמפיין הבא הוא חייב להיות בפנים".

שחקן נבחרת ישראל אלמוג כהן מול שחקן נבחרת יוון גיורגוס קראגוניס. ברני ארדוב
"מלבד אותו עימות, לא זכור לי שאלמוג עשה נזק. יכול להיות שאלי חיפש בדיעבד את השינויים שעשה, וזה בסדר, או שהוא פשוט בחר שעיר לעזאזל". אלמוג כהן/ברני ארדוב

בהתאחדות לכדורגל סיפרו אתמול כי לחשיפת הדוח לא תהיה כל השפעה על עתיד הנבחרת. גורם בכיר בהתאחדות: "אם מישהו חושב שנשנה את דעתנו, הוא טועה. אף אחד לא יצליח לחבל". לוזון ינסה לפעול להגרלת המשחקים אליה שואף גוטמן בדו"ח (פתיחה ונעילת הקמפיין נגד נבחרות מהדרג הנמוך ומשחקים מול הגדולות בעיצומה של הליגה, ימי אימון מרוכזים והתנהלות שונה מול התקשורת). כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, יוסי אבוקסיס הוא המועמד המוביל לשמש כעוזרו של גוטמן. המאמן ממתין לתשובה מאבוקסיס בעניין עתידו בבני יהודה. גם פרדי דוד ואייל לחמן, שנפגש עם גוטמן בשבוע שעבר, הוזכרו כמועמדים, אך בשלב זה העדיפות היא לעוזר המאמן מהקמפיין הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully