וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: ירושלים בחצי הגמר אחרי 71:88 על נתניה

האדומים לא התקשו בבכורה הרשמית, וחגגו על חשבון היריבה החלשה. דאנקן (13 נקודות) ואריאל (11) הרשימו אצל גרינברג

משחקי רבע גמר גביע ווינר נמשכו הערב (שני) עם שני משחקים נוספים, כשבמוקד יעמוד הדרבי התל אביבי הגדול בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב. עוד קודם לכן, הביסה הפועל ירושלים החדשה 71:88 את ברק נתניה החלשה, והראתה כי היא הולכת להיות מאוד מעניינת העונה.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקןם מול שחקן ברק נתניה קני בויטון. ברני ארדוב
סיפקו הצהרת כוונות. ג'וש דאנקן/ברני ארדוב

ברק נתניה - הפועל ירושלים 88:71

גבירותיי ורבותיי, תכירו את הפועל ירושלים החדשה. האדומים פותחים עונה עם בעלים חדשים וכשארנה החדשה באופק הציפיות נוסקות לשמיים, ואם לשפוט על פי המשחק הזה, העונה הקרובה בהחלט עשויה להיות מסקרנת עבורה. בראד גרינברג נאלץ להסתדר ללא יותם הלפרין הפצוע, שהתלבש אך לא שותף, וקיבל בתמורה את אדם אריאל הצעיר, שפתח בחמישייה, רשם תרומה נאה של 11 נקודות והשאיר רושם חיובי.

גם רפי מנקו, עוד שחקן צעיר שאמור לקבל הזדמנות העונה, גם כן נראה טוב. ג'וש דאנקן שוב היה המניה הבטוחה של ירושלים, כשגם דרווין קיצ'ן נטל את המושכות בדקות ששיחק. החבורה של רובי בלינקו לעומת זאת נותרה עם הרבה חומר למחשבה, לאחר שהציגה הגנה נרפית וסף שבירה נמוך.

אייל שולמן פתח את המשחק עם חדירה מוצלחת, ודרווין קיצ'ן העלה את ירושלים ללוח עם סל ראשון אחרי שתי דקות וחצי. ירושלים התעשתה, וסל יפה של אדם אריאל הצעיר שפתח בחמישייה העלה את ירושלים ליתרון. קיצ'ן שפתח היטב העלה את ירושלים ל-6:13. כדיר עלה מהספסל ותרם 4 נקודות מהירות. בנט דייויס קלע 5 נקודות לנתניה, אך מנקו ורוזן דייקו מחוץ לקשת וירושלים ירדה לרבע השני ביתרון 16:26.

כדיר הגיע לשש נקודות וניצל את הצבע הפרוץ של נתניה, ואפילו פרחוסקי הגבוה עלה מהספסל וניפק הוק-שוט נאה וחסימה בהגנה. פרימן התעורר וקבע 30:20 לירושלים. פרימן המשיך לחגוג בצבע של ירושלים וסל שלו קבע ריצת 0:9 והוריד ל-25:30. שלשה של בנט צימקה ל-38:31, אך ירושלים לא נתנה ליריבה להתקרב וירדה למחצית ביתרון 31:40.

שולמן פתח את המשחק עם חדירה טובה כמו ברבע הראשון, אך התקפה לאחר מכן איבד ברשלנות. קני בוינטון רשם סל ראשון במשחק וצימק לשש בלבד, 42:36. אדם אריאל קלע סל ועבירה, וג'וש דאנקן עם סל נוסף החזיר ליתרון דו ספרתי, 38:49. נתניה המשיכה להציג הגנה נרפית, וסל נוסף של אריאל הצעיר, שהגיע לשבע נקודות, קבע 41:57. ההפרש הלך ותפח, ונראה היה שנתניה מרימה ידיים. 50:68 לירושלים בסיום הרבע השלישי.

ירושלים המשיכה לטייל גם בפתיחת הרבע הרביעי, כשלחגיגה הצטרפו גם רפי מנקו וזאק רוזן ממעמקי הספסל. דייויס הוריד ל-83:67. בסיום 71:88 לירושלים.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. ברני ארדוב
נהנה מהחיסרון של הלפרין. אדם אריאל/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 12, אדם אריאל 11 (4 מ-5 לשתיים, 3 מ-3 מהעונשין), זאק רוזן 10 (4 אסיסטים), חנן קולמן, רפי מנקו (3 מ-4 לשלוש) ורונאלד דופרי (12 ריבאונדים) 9 כל אחד, דרווין קיצ'ן (6 איסיסטים) ואלישי כדיר 8 כל אחד, ארטיום פרחוסקי 7, יניב גרין 4.

קלעו לברק נתניה: ראשון פרימן 23 (8 מ-16 מהשדה, 7 מ-10 מהקו), בנט דייויס 15 (8 ריבאונדים), יועד בית יוסף 12 (5 אסיסטים), קני בוינטון 11, אייל שולמן 6, יהוא אורלנד 3, אלירן גואטה 1. ניר כהן שותף ולא קלע.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. יועד בית יוסף/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מעט האוהדים שהגיעו נהנו מתצוגה טובה. אוהדי ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully