וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את מילאן 2:3

הצגה בטורינו: פירלו, ג'ובינקו וקייליני הפכו יתרון מוקדם של מונטארי (1), שצימק בתוספת הזמן. נאפולי-ליבורנו 0:4

בזמן שרומא ממשיכה לדהור עם מאזן מושלם בפסגת הליגה האיטלקית, יש כמה שרוצות להידבק אליה. יובנטוס עשתה בדיוק את זה כשניצחה את מילאן 2:3 בסיום משחק נפלא בטורינו. נאפולי צימקה את הפער גם כן עם 0:4 קליל בבית על ליבורנו. אנטוניו קסאנו הוביל את פארמה ל-1:3 על ססואולו, ורונה הביסה 1:4 בחוץ את בולוניה, אודינזה גברה 0:2 על קליארי ואילו סמפדוריה חילצה 2:2 ביתי מול טורינו. פיורנטינה ולאציו נפרדו ב-0:0.

שחקן יובנטוס אנדראה פירלו בועט בעיטה חופשית מול מילאן. רויטרס
כיכב מול האקסית. פירלו כובש את הראשון של הגברת הזקנה/רויטרס

יובנטוס - מילאן 2:3

אחד הקרבות הגדולים של איטליה הסתיים בנוק-אאוט לגברת הזקנה, שנצמדה לנאפולי במקום השני וצימקה את הפער מרומא לשתי נקודות. הרוסונרי, מנגד, עדיין לא ניצחו בחוץ העונה, ובמאזם שמונה נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים. הערב, לשם שינוי, מסמיליאנו אלגרי עוד יכול להיתלות בחסרונות של מריו באלוטלי המורחק, קאקה, סטפן אל שעראווי וג'אמפאולו פאציני הפצועים.

הפתיחה היתה פשוט מדהימה, כאשר אנטוניו נוצ'רינו מצא את סולי מונטארי כבר אחרי 19 שניות, ומתוך הרחבה הכניע הגנאי בנגיעה אחת את בופון כדי לקבוע 0:1 מטורף למילאן. אנדראה פירלו דאג להשוות מול האקסית, כשניצל מיקום לא טוב של כריסטיאן אביאטי וסובב בדקה ה-15 כדור חופשי הישר אל הרשת. ארבע דקות חלפו וקרלוס טבס רשם החמצה גדולה. בדקה ה-53 היה רוביניו קרוב להשיב את היתרון לרוסונרי, אחרי שקיבל כדור נפלא ממאטרי, אך בופון מנע זאת. הדקות הבאות היו שייכות לגברת הזקנה, ובדקה ה-69 סבסטיאן ג'ובינקו, שהחליף שתי דקות קודם לכן את פאביו קוואליארלה, סיים מבצע אישי מבריק עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה הישר אל הרשת, כדי להשלים מהפך ולקבוע ל-1:2.

בדקה ה-74 הורחק פיליפ מקסס, שניצל מוקדם יותר מכרטיס אדום ישיר, אך הפעם ספג צהוב שני אחרי שהכשיל את ג'ובינקו. אם זה לא הספיק, הרי שפירלו הפציץ את הבעיטה החופשית מ-25 מטרים למשקוף, וג'ורג'ו קייליני המשיך את הריבאונד בנגיעה אחת פנימה. מונטארי עוד הספיק להשלים צמד בדקה ה-90 עם פצצה מ-20 מטרים ולצמק ל-3:2, אך לא יותר.

שחקן מילאן סולי מונטארי. רויטרס
כבש בדקה הראשונה ובדקה ה-90, אך זה לא הספיק. מונטארי/רויטרס

נאפולי - ליבורנו 0:4

מאז 1940 לא ניצחה ליבורנו בסן פאולו. זה לא קרה גם הפעם. רפא בניטס חזר למגרש הביתי אחרי ההפסד הראשון שלו 2:0 לארסנל בליגת האלופות, המשיך עם הרוטציה וזכה בשלוש נקודות קלות שמציבות אותה מרחק שתיים בלבד מרומא המוליכה. דריס מרטנס הבלגי היה אחד השחקנים שהרוויח מקום בהרכב, וכבר אחרי ארבע דקות הוא דהר למתפרצת ובישל לגוראן פאנדב את הראשון. בדקה ה-24 הכין מרטנס לגוקאן אינלר, שבעט בשמאל מ-25 מטרים וכבש בעזרת ידי החמאה של השוער פרנצסקו בארדי. חוסה קאייחון ביצע דאבל פס עם פאנדב כדי לכבוש את השלישי בדקה ה-54, והקפטן מארק האמשיק חתם בדקה ה-82 אחרי שבארדי הדף לעברו בעיטה של לורנצו אינסינייה.

גוראן פאנדב שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
ניצחון קל. גוראן פאנדב/רויטרס

פארמה - ססואולו 1:3

אנטוניו קסאנו סיפק את משחקו הטוב ביותר מאז המעבר לפארמה, והוביל את קבוצתו לניצחון שני העונה ולמשחק רביעי ברציפות ללא הפסד. ססואולו האחרונה הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו מחמיאות מול נאפולי ולאציו, אבל קסאנו היה גדול עליה בדרבי הראשון של אמיליה במסגרת הסרייה A. החלוץ התחיל עם בישול לרפאלה פלאדינו שנגח לרשת בדקה ה-32. ססואולו חזרה עם פנדל מדויק של דומניקו ברארדי אחרי הרחקת השוער אנטוניו מיראנטה בדקה ה-45, אלא שקסאנו מצא את הראש של המחליף אלאנדרו רוזי בדקה ה-70 וביטל את מלכודת הנבדל של האורחים עם שער בדקה ה-76, אותו חגג עם ריקוד מוזר. פרנצ'סקו מניאנלי הורחק משורות ססואולו בדקה ה-88.

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה. Claudio Villa, GettyImages
הופעה מוצלחת, הריקוד פחות. אנטוניו קסאנו/GettyImages, Claudio Villa

לאציו - פיורנטינה 0:0

ג'וזפה רוסי, שקיבל את הזימון לסגל נבחרת איטליה אחרי היעדרות של שנתיים, פתח בהתקפה של האורחים אך לא הצליח למצוא את הרשת באולימפיקו, במשחק ממנו נעדרו שני חלוצי נבחרת גרמניה הפצועים - מירוסלב קלוזה (לאציו) ומריו גומז (פיורנטינה). הוויולה ניצחו בעונה שעברה פעמיים 0:2, אלא שהפעם פדריקו מארקטי עצר במחצית השנייה את רוסי וגם המארחים החמיצו לקראת הסיום מרגלי סרג'יו פלוקארי. חלוקת נקודות שמשאירה את פיורנטינה במקום השישי עם 12 נקודות ואת לאציו במקום השביעי עם 11 נקודות.

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה. GettyImages
זימון מרגש לנבחרת. ג'וזפה רוסי/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - ורונה 4:1
לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (52 בפנדל). לוורונה: פבריציו קצ'אטורה (22), חואן איטורבה (29), לוקה טוני (57), ז'ורז'יניו (90)

אודינזה - קליארי 0:2
לאודינזה: דנילו (33), אנטוניו די נטאלה (53)

קטאניה - גנואה 1:1
לקטאניה: פאבלו בריינטוס (59). לגנואה: ניקולה לגרוטלייה (87, עצמי)

סמפדוריה - טורינו 2:2
לסמפדוריה: ג'אנלוקה סנסונה (41), אדר (90 בפנדל). לטורינו: צ'ירו אימובילה (66), אלסיו צ'רצ'י (76 בפנדל)

דנילו שחקן אודינזה (משמאל) עם אנטוניו די נטאלה. Dino Panato, GettyImages
בבית אודינזה מנצחת. אנטוניו די נטאלה עם דנילו/GettyImages, Dino Panato

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully