וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו עלתה לסיבוב השלישי באליפות ארה"ב

הישראלית המשיכה במסע החלומי שלה כשגברה 5:7, 3:6 על ויקרי (238), ותפגוש את האנטחובה (48). דודי סלע הודח

הטורניר החלומי שעובר על יוליה גלושקו באליפות ארצות הברית נמשך בצורה מושלמת גם הלילה (בין חמישי לשישי), כשהישראלית העפילה לראשונה בקריירה שלה לסיבוב השלישי בגראנד סלאם, אחרי שגברה 5:7, 3:6 על סשיה ויקרי האמריקאית (238 בעולם). בשלב הבא תפגוש הישראלית את דניאלה האנטחובה הסלובקית (48 בעולם) שהביסה את ויקטוריה דובאל האמריקאית 2:6,3:6. למי שהיה ערב קצת פחות טוב הוא דודי סלע, שלא הצליח לעלות לסיבוב השלישי לראשונה בקריירה שלו, ונכנע לינקו טיפסרביץ' (18) 6:4, 6:4, 6:1.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה רחוק היא יכולה להגיע? גלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוליה גלושקו - סשיה ויקרי 5:7, 3:6

גלושקו פתחה טוב את המשחק, אבל האמריקאית הצליחה לשבור את ההגשות של גלושקו במשחקון הרביעי, ועלתה ליתרון 2:4. ויקרי כבר מצאה את עצמה במצב של שתי נקודות מערכה, אבל גלושקו התעוררה בזמן, שברה את ההגשות של יריבתה והשוותה ל-5:5. הישראלית המשיכה במומנטום, שברה שוב ולקחה את המערכה הראשונה עם 5:7.

גלושקו המשיכה ללחוץ על יריבתה, ובפתיחת המערכה השנייה השיגה שבירה חשובה כדי לעלות ליתרון 1:4 מבטיח. ויקרי לא אמרה נואש, שברה בעצמה והצליחה לצמק, אבל הישראלית לחצה על הדוושה, וסיימה את העבודה כמו שצריך כשהיא מנצחת 3:6 ועולה לשלב הבא.

דודי סלע טניסאי ישראלי. Dan Kitwood, GettyImages
נתן יופי של פייט, אבל לא הצליח לקחת את הנקודות החשובות. סלע/GettyImages, Dan Kitwood

דודי סלע - ינקו טיפסרביץ' 6:4, 6:4, 6:1

הישראלי הגיע עם תקוות גבוהות אל המשחק, אך כבר במשחקון הראשון נשבר, וראה את הסרבי עולה ליתרון 0:2 מהיר. סלע הצליח לעלות על הלוח, טיפסרביץ' השיג שבירה שנייה במערכה ועלה ל-1:4, אבל סלע הצליח להשיג שבירה משלו, והיה קרוב מאוד להשוות, אך לא הצליח לנצל שלוש נקודות שבירה שהיו לו בידיים, והפסיד 6:4 את המערכה הראשונה.

בדיוק כמו במערכה הראשונה, גם את המערכה השניה פתח הסרבי בצורה טובה כששבר את הגשותיו של הישראלי, ועלה ליתרון 0:2. סלע לא ויתר, ושוב הצליח לחזור למאבק עם שבירה נהדרת שקבעה 4:4, אבל נשבר מיד לאחר מכן והפסיד גם את המערכה השנייה 6:4.

סלע ידע שמשהו חייב להשתנות, אך במקום זה נשבר בפעם השלישית כבר במשחקון הראשון של המערכה, ושבירה נוספת הטיסה את הסרבי ליתרון גדול ממנו הוא לא הביט לאחור, בדרך ל-1:6 במערכה וניצח את המשחק.

ינקו טיפסרביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
שבר בכל פתיחה של מערכה. טיפסרביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully