וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "אי אפשר לדעת מי בסגל, כל הכותרות על פפ"

בבאיירן מינכן מסתגלים להייפ סביב פפ גווארדיולה. זאמר: "השינויים שלו מתקבלים בהבנה, הוא מבהיר מה הוא רוצה"

באיירן מינכן עוברת קיץ נהדר נוסף, עם שורה של הפגזות במשחקי אימון ועניין תקשורתי עצום סביב הגעתו של פפ גווארדיולה, ורגע לפני המשחק הפיקנטי מול ברצלונה מחר (19:20, ספורט 1), המנהל המקצועי מתיאס זאמר התייחס לקרדיט שקיבל המאמן החדש.

"הימים בהם היה הרכב קבוע נגמרו", אמר זאמר. "המאמן שלנו ינהל את הסגל כך שלכולם יהיו מספיק הזדמנויות, ואם אחד השחקנים ישים את עצמו לפני הקבוצה הוא ימצא את עצמו בצרות. פפ מלא באנרגיות ומלא ברעיונות. השינויים שלו מתקבלים כאן בהבנה, והוא בהחלט מצליח להבהיר מה הוא רוצה".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
"הוא מלא באנרגיות ומלא ברעיונות". פפ גווארדיולה/רויטרס

פרנץ בקנבאואר התייחס גם הוא לעידן החדש באליאנץ ארנה ואמר :"אני מתעניין במה שגווארדיולה עושה, ובאיך שהוא ינסה להביא את החשיבה הייחודית שלו לקבוצה, ואם זה יעבוד או לא. הוא יכול לעזור במומחיות שלו לכל עמדה על המגרש, והדרך בה הוא מתנהל עד כה הפכה אותו לדמות פופולרית ולתוספת מבורכת למועדון".

על ההמולה התקשורתית סביב גווארדיולה אמר בקנבאואר: "אני לא יודע איך השחקנים מתמודדים עם ההייפ שנוצר בעקבות הגעתו. עד עכשיו השחקנים תמיד היו בכותרות, אבל עכשיו בכלל אי אפשר לדעת מי נמצא בסגל בגלל שכולם מדברים רק עם גווארדיולה. אבל אני מאמין שזה יתחיל להתאזן בהדרגה, ואני מאחל לו עשר שנים מוצלחות בבאיירן".

על הציפיות הגבוהות מאלופת אירופה העונה אמר בקנבאואר: "הכל יכול לקרות כשיש לך בסגל גם את טיאגו וגצה. אני לא מכיר את טיאגו כל כך טוב, אבל הוא שיחק בקבוצה הראשונה של ברצלונה, אז הוא לא יכול להיות שחקן רע. אני מרוצה מההחתמה שלו, ומכך שאף אחד לא נמכר עד עכשיו פרט למריו גומז, שלא מתאים לשיטת משחק כמו זו של גווארדיולה. פפ רוצה להגדיל את התחרות בכל עמדה, אבל יותר מדי תחרות לא תעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully