וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוני ישראל הצעירה: קליימן חלם, גולסה אכזב, קריאף דחף

לשוער חלק בשער הכואב שספגה הנבחרת, שחקנה של מכבי חיפה לא תרם, וגיא לוזון לא הצליח לרפא את המחלה של הנבחרת

שוער

בוריס קליימן – בסך הכול הופעה טובה מאוד של השוער, שלא קיבל העונה מספיק קרדיט בהפועל תל אביב. אמנם פתח קצת בהססנות בתחילת המשחק, אך הלך והשתפר ככל שנקפו הדקות. אי אפשר להאשים אותו בשער הראשון שספגה הנבחרת, אולם הוא לא היה עירני בשער השני שספגנו ושילם על כך בציון שלם. לזכותו נזקפת שתי הצלות ענקיות. הראשונה, באחד על אחד, מול פטרסן בדקה ה-59, והשנייה מנגיחה בדקה ה-83. הוכיח שיש על מי לסמוך בין הקורות. הציון: 6.

בוריס קליימן שוער הנבחרת הצעירה של ישראל מול פרדריק סמב ברגה, אנדרס קונראדסן שחקני נבחרת נורבגיה הצעירה. ברני ארדוב
שתי הצלות, אבל לא היה עירני בשער השני שכבשו הנורבגים. קליימן מנסה להדוף/ברני ארדוב

הגנה

אלי דסה – כמו טואטחה, הציג משחק סביר בהגנה אך לא מספיק תרם להתקפה. הועדף על פני עופר ורטה בשל יכולותיו ההתקפיות, אך זה לא ממש בא לידי ביטוי, למעט שיתוף הפעולה עם קריאף במהלך שהביא לשער השני של ישראל. הציון: 5.

אדי גוטליב – אחת החוליות החלשות בנבחרת. בהיעדרו של סארי פלאח הפצוע הוא קיבל את חולצת ההרכב. נכשל שוב ושוב מול החלוצים הנורבגים, כאשר טעות קשה שלו במרכז הרחבה אף גרמה לשער השוויון הנורבגי. לפחות על פי המשחק הזה הוא לא מתאים לרמות הגבוהות של היורו, אך לצערו של גיא לוזון, אין לו כרגע תחליף טוב יותר על הספסל. הציון: 3.

עומרי בן הרוש – הופעה פושרת מאוד. כמו גוטליב גם הוא התקשה עם הפיזיות והחוסן של הנורבגים. פספס מספר כדורי גובה שרק בנס לא הפכו לשערים. לא דחף מספיק קדימה מהחלק האחורי. מול אנגליה ואיטליה זה עשוי שלא להספיק. הציון: 5.

טאלב טואטחה – הופעה פושרת למדי של טואטחה. היה סביר בהגנה אך לא תמך מספיק בהתקפה, כפי שמצופה ממנו אחרי עונה טובה במדי מכבי חיפה. מה שהולך קל בליגה שלנו, היה הרבה יותר קשה מול קבוצה נורבגית חסונה ומהירה. הציון: 5.

יאן אריק דה לנליי שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה בועט מול טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
סביר בהגנה, אך לא תמך בהתקפה. טואטחה/ברני ארדוב

קישור

מרוואן קבהא – הוחלף בדקה ה-38 בשל פציעה, אולם גם בדקות המעטות ששיחק הוא היה חלש וממש לא ברור מה עושה שחקן ליגה לאומית בינוני, בהרכב הנבחרת הצעירה ביורו. הציון: 3

ניר ביטון – הקפטן הישראלי התכבד בכיבוש שער הבכורה של היורו. בסך הכל משחק טוב שלו במרכז המגרש, אם כי לפרקים האיטיות שלו היתה בעוכריו מול שחקני הקישור של היריב. לאור החולשה של גולסה, ניסה ביטון לקחת הרבה על כתפיו ובמרבית המקרים הוא גם הצליח. ניסה להניע את הכדור ולהיות בעל הבית של ישראל במרכז המגרש. הוחלף בשל פציעה בדקה ה-74. הציון: 6.

אייל גולסה – משחק חלש מאוד של אחת התקוות הכי גדולות בנבחרת. אולי נוכחות הסקטואים ביציע הלחיצה אותו ואולי הוא פשוט נקלע ליום לא טוב. לא הורגש כמעט בקישור ולא תרם שום פעולה ראויה לציון בחלק ההתקפי. אכזבה גדולה ביותר. הציון: 4.

מוחמד כליבאת - במחצית הראשונה הוא כלל לא הורגש והפעם הראשונה שהבחנו בנוכחותו היתה כשהוכשל מאחור במהלך שהביא להרחקת המגן הנורבגי. בחצי השני התעורר מעט, אך עדין לא תרם שום דבר בחלק ההתקפי של הנבחרת. הציון: 4.

אלון תורג'מן שחקן נבחרת ישראל הצעירה כובש שער, לצידו אייל גולסה, יורו 2013. ברני ארדוב
אולי נוכחות הסקטואים ביציע הלחיצה אותו. גולסה לצד תורג'מן/ברני ארדוב

התקפה

אור ברוך – קיבל קרדיט מגיא לוזון, אך לא היה מספיק טוב. ניסה לשים גוף במאבקים מול הנורבגים, אך לא תרם שום דבר בחלק הקדמי. לא בעט לשער אפילו פעם אחת. הציון: 4.

מונס דאבור – חוזר מפציעה והחלודה ניכרת עליו בהחלט. לזכותו יאמר שהוא בא לכדור וניסה לעשות פעולות, אך זה לא היה השחקן שכבש העונה 10 שערים במדי האלופה. בנה בטעות את השער השני של ישראל, לאחר שכדור שנבעט לשער פגע בו והוסת לכיוון תורג'מן שכבש. אולי ילך וישתפר ככל שהאליפות תתקדם. הערב הוא לא ממש הורגש. הציון: 5.

אור ברוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
לא איים. ברוך/ברני ארדוב

מחליפים

אופיר קריאף – נכנס בדקה ה-38 במקומו של קבהא החלש שנפגע. קריאף היה ללא ספק מהשחקנים הבולטים במגרש, הוסיף המון רעננות ואנרגטיות בחלק הקדמי. עם כניסתו הפכה ישראל למסוכנת יותר ואין ספק שהכניסה שלו בהחלט שדרגה את יכולתה של הנבחרת בחצי השני. הציון: 6.

אלון תורג'מן – נכנס בדקה ה-57 במקומו של אור ברוך החלש ותוך 13 דקות כבש שער מצוין שהעלה את ישראל ליתרון זמני. תורג'מן הצליח לנצל מצב אחד כדי לכבוש שער וזה בעצם כל מה שאתה רוצה מחלוץ מחליף שנכנס לתגבר את החלק הקדמי. הציון: 6.

ישראל זגורי (74) – אין ציון.

שחקני נבחרת ישראל הצעירה חוגגים, יורו 2013. ברני ארדוב
החגיגה הייתה מוקדמת מדי/ברני ארדוב

המאמן

גיא לוזון - בחצי הראשון ראינו נבחרת מבוהלת מאוד שלא ממש ידעה מה היא רוצה מעצמה. בחצי השני עם החילופים של קריאף ותורג'מן זה כבר נראה הרבה יותר טוב וזה לזכותו של המאמן. השיבוץ של קבהא וכליבאת בהרכב פשוט אינו ברור, כי הם לא שחקנים שמתאימים לרמות האלה. לוזון עוד עשוי להצטער על איבוד מרגיז של שתי נקודות יקרות בדקה ה-90, וזה חולי שהוא לא הצליח לרפא בנבחרת הזאת. ישראל נתקלה ביריב עדיף ורק בנס לא ירדה מהמגרש עם תבוסה. בסך הכל הופעת בכורה בינונית לנבחרת וללוזון בפתיחת היורו. הציון: 5.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
השיבוץ של קבהא וכליבאת בהרכב פשוט אינו ברור, והוא לא הצליח לרפא את החולי. גיא לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully