וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "קובי פנומנלי. הוא הבטיח פלייאוף"

מאמן הלייקרס מאושר מעוד הצגה של הכוכב: "הוא נחוש להביא אותנו לפלייאוף". קובי החמיא ללילארד: "הוא הדבר האמיתי"

מסכן דמיאן לילארד. הרוקי הפנטסטי של פורטלנד טריילבלייזרס קלע הלילה (בין רביעי לחמישי) שיא קריירה של 38 נקודות והקבוצה שלו הוליכה במשך כשניים וחצי רבעים מול לוס אנג'לס לייקרס, אבל אז הגיע תורו של קובי בריאנט. אחרי התצוגה של האחרון, חלק מהקהל ברוז גארדן לא יכול היה להישאר אדיש והחל לקרוא "M-V-P, M-V-P".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט. רויטרס
"אין לנו מרווח נשימה". בריאנט/רויטרס

המחסור של הלייקרס בשחקנים גרם לכך שקובי ישחק הלילה 48 דקות והוא השיב בשיא עונתי של 47 נקודות. הקבוצה מעיר המלאכים ניצחה 106:113 והתרחקה מיוטה במאבק על המקום השמיני במערב. "קובי פנומנלי. הוא נחוש להביא אותנו לפלייאוף", אמר המאמן מייק ד'אנטוני, "זה מה שקורה כשאתה פותח את הפה ומבטיח שנהיה בפלייאוף".

ב-ESPN החמיאו וכתבו בכותרת של המשחק "Playoff Driver" (נהג פלייאוף) וב-YAHOO כתבו בכותרת "Kobe goes Kobe" (בתרגום חופשי "קובי שיחק כמו קובי").

הלייקרס הפצועים שיתפו הלילה שלושה שחקני ספסל בלבד וקיבלו מהם 12 נקודות. קובי עבד קשה בלי לנוח והוא נעזר בעבודה של טובה של פאו גאסול שקלע 23 נקודות, מסר 9 אסיסטים ולקח 7 ריבאונדים. "אין לנו מרווח נשימה. אנחנו צריכים לנצח שלוש משחקים ונהיה בפנים", אמר בריאנט.

קובי גם החמיא ללילארד שכבר הספיק להיבחר חמש פעמים לרוקי העונה: "הוא מרהיב, ממש פנטסטי. הרבה שחקנים תופסים ימים, אבל לו יש את התנועות, את הסבלנות, את האינטילגנציה. הוא הדבר האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully