וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק האסל: "אוהדי חולון התנהגו בטפשות"

4.2.2013 / 9:45

סנטר הפועל חולון ביקר בפייסבוק את התנהגות האוהדים, שהריעו לפציעה של אליהו: "זה הפריע לי. מתנצל בשם חולון"

ליאור אליהו נפצע אמש (ראשון) במהלך הרבע השני בניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל חולון ברבע גמר גביע המדינה, וייעדר בשבועיים הקרובים לפחות. לאחר שנפגע ירד אליהו מהפרקט לכיוון חדר ההלבשה כשכמה מאות מאוהדי הפועל חולון שהיו במשחק חגגו את הפציעה של שחקן נבחרת ישראל, מה שלא מצא חן בעיניי שחקן הקבוצה פרנק האסל.

"אני מתנצל בפני מכבי תל אביב בשם חולון", כתב האסל בפוסט בפייסבוק, "האוהדים הריעו כשליאור נפצע ואני חושב שזה דפוק ולא מקצועי. אנחנו כולנו מתחרים ומשחקים חזק בסופו של היום. יש חיים אחרי המשחק, ואוהדי חולון התנהגו בטפשות וחוסר סבלנות ולא הבינו את זה. אני מקווה שהבחור הגדול בסדר. הייתי חייב להוריד את זה מעליי, בגלל שזה ממש הפריע לי".

שחקני הפועל חולון פרנק האסל, דומיניק ווטרס. מגד גוזני
מתנצל בשם חולון. פרנק האסל/מגד גוזני

בקבוצה חוזרים להתכונן לקראת משחק הליגה הקרוב ביום ראשון הקרוב באולם הפחים נגד הפועל אילת. בצוות המקצועי יודעים שגם אם הערעור לפיב"א על השעייתו של שון דניאל יוגש עד המשחק, אין סיכוי כי הוא יעלה לדיון בזמן, והשחקן ייעדר בתקופה הקרובה. בחולון שוקלים מספר אפשרויות במידה והשעייתו של הפורוורד לא תבוטל, אך בשלב הזה הם לא יוצאים לפועל והקבוצה תופיע למשחקים הקרובים החשובים בסגל חסר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully