וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ישראל הבוגרת ניצחה 1:2 את הצעירה

23.1.2013 / 18:42

אבוחצירא ועזרא ביצעו מהפך אחרי שער של דאבור. גוטמן סיכם: "אולי נשחק כך מול פורטוגל". לוזון: "אימון פנטסטי"

אבי ריקן שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל. ריקן/ברני ארדוב

נבחרות ישראל הבוגרת והצעירה נפגשו הערב (רביעי) למשחק אימון באיצטדיון רמת גן כאשר הבוגרת ניצחה 1:2. הבוגרת, כידוע מתכוננת לצמד המשחקים מול פורטוגל וצפון אירלנד בחודש מרץ ואילו עבור הצעירה היה זה מבחן נוסף לקראת אליפות אירופה שתתקיים בארץ בחודש יוני.

אלי גוטמן זימן שלושה שחקנים חדשים לסגל, אבי ריקן, חנן ממן ושרן ייני, אבל דווקא הצעירה הראתה יותר התלהבות בפתיחה כשבדקה ה-21 היא גם עלתה ליתרון כשכדור קרן של טאלב טואטחה הגיע עד למונס דאבור שניצל את חוסר השמירה עליו כדי לנגוח פנימה.

היתרון של הצעירה החזיק מעמד שלוש דקות בלבד כאשר אלעד גבאי, שמבוקש במכבי ובהפועל תל אביב, העביר כדור רוחב לשמעון אבוחצירא, שמחמישה מטרים הכניע את בוריס קליימן הצעיר. הקצב המהיר נמשך ובדקה ה-34 אלירן עטר מצא בכדור רוחב את חן עזרא, שבעט מקרוב פנימה והשלים את המהפך. במחצית השנייה לא נרשמו אירועים מיוחדים, פרט למסירה לא מוצלחת של עומר דמארי לאלעד גבאי ובעיטה חופשית של עוז ראלי אצל הבוגרת.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם סוכן השחקנים אבי נמני. ברני ארדוב
מרוצה ממה שראה? גוטמן עם אבי נמני/ברני ארדוב

אלי גוטמן אמר בסיום: "זה מסוג המשחקים בהם התוצאה פחות חשובה. אני חושב על ה-22 במרץ ואין לי יותר מדי ימי אימון. ניסיתי לראות, מבלי להתייחס ליריב, איך אנחנו יוצרים יתרון מספרי במצבים מסוימים על פי תבנית המשחק שלנו, האם מגיעים מולנו למצבים, כמה היריב דוחף ותנו לאחור והאם אנחנו מסוגלים לייצר מספיק מתפרצות. אני יכול לבוא ולומר שמבחינת משחק ההגנה היינו טובים. היריב לא הגיע למצבים, מלבד פעם או פעמיים. לעומת זאת, אנחנו יצרנו מספר הזדמנויות טובות במחצית הראשונה, מתוכן שתיים הסתיימו בשערים.

"אני לא יכול לומר אם אני מרוצה או אם זו תהיה תבנית המשחק מול פורטוגל. צילמנו את המשחק הערב, נצפה וננתח אותו ונקבל החלטה אם כך אנחנו רוצים להיראות מול פינלנד. אם לא נהיה מרוצים, נעבור לתכנית אחרת. כל שחקן למעט אלעד גבאי שיחק 40 דקות, אז אני גם מחזיר אותם לקבוצות בצורה מכובדת. הכדורגל משחק היום בשיטה של תשעה שחקנים מאחורי הכדור ועוד אחד מקדימה. זה הכדורגל המודרני, לשם אני מכוון.

על ההכנה לרונאלדו וחבריו מפורטוגל אמר גוטמן: "אני לא יכול לבוא למשחק מול פורטוגל ולהגיד שכך אשחק ולא משנה מי היריב. ברור שאנחנו יודעים היטב מול מי אנחנו משחקים. אני רואה את הפורטוגלים משחקים, וראיתי גם את רונאלדו שנלחץ על ידי ולנסיה ובכל זאת כבש צמד. היום אני חוזר הביתה מרוצה, קודם כל כי עבדתי והייתי על המגרש".

גוטמן הבהיר כי הוא נוסע לצפות בגמר גביע הטוטו, ובסוף השבוע ימריא לאירופה כדי לעקוב אחר שחקני הנבחרת, ביניהם מאור מליקסון, אליניב ברדה, גל שיש וליאור רפאלוב. "אני הולך לבקר במועדונים שלהם, ההתאחדות יצרה קשר והכל תואם מראש", אמר גוטמן. קשה לי עם המילה הזו לגיונרים. אלו שחקנים שבזכות היכולת שלהם יצאו החוצה ולא בגלל שום דבר אחר. אני עוקב אחרי כולם. ראיתי השבוע את אלמוג כהן שכטר וברדה, אני רואה הכל. ההתאחדות חיברה אותנו עם תוכנה בה אני מקבל את כל המשחקים. אני בנאדם גמיש והסגל לא סגור. ראיתם כאן שחקנים כמו ראלי וריקן שמאוד נהניתי ממנו. הכל אפשרי".

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון אמר: "זה היה משחק פחות טוב שלנו. היו דקות לא רעות במחצית הראשונה, לא יותר מזה. מבחינתי, הלוואי שיהיו משחקים עם הבוגרת כל שבועיים. זה פנטסטי מבחינתנו, במיוחד לקראת היורו. נכון לעכשיו לא נקבעו עוד משחקים, אבל אלי גוטמן ואני נחליט בהמשך לגבי זה. אנחנו הקובעים מבחינה מקצועית".

על המשחק היום אמר לוזון: "צריך לזכור שמדובר באימון, ואימון טוב. מה שחשוב זה רגע האמת, ועד עכשיו היינו טובים ברגעי האמת. גם אם היינו מנצחים, לא היינו הופכים לאלופי עולם. אנחנו חייבים לשפר את העמידה בקישור ואני מקווה שזה יהיה טוב יותר מול סרביה. קו ההגנה לא עבד טוב והיו עוד כמה דברים פחות טובים. היום הנבחרת הבוגרת התנהגה כאילו אנחנו פורטוגל, התגוננו מולנו ויצאו למתפרצות. זה חשוב שהבוגרת תרגלה והייתה טובה. ביורו אנחנו נהיה אלה שנתגונן ונצא למתפרצות. ההתקדמות שלנו היא פנטסטית ונמשיך בזה גם מול סרביה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אייל גולסה שחקן הנבחרת הצעירה מול אלעד גבאי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מבחן טוב. גולסה מול גבאי/ברני ארדוב

הרכבים

הנבחרת הבוגרת: אריאל הרוש (דני עמוס, 46), אלעד גבאי (שמואל שיימן, 46), שיר צדק (יואב זיו, 46), דקל קינן (שרן ייני, 46), איתן טיבי (עופר ורטה, 46 (עומר ורד, 50), אבי ריקן (עמרי בן הרוש, 46), מהראן ראדי, גל אלברמן (עוז ראלי, 46), חן עזרא (חנן ממן, 46), שמעון אבוחצירא (עומר דמארי, 46), אלירן עטר.

הנבחרת הצעירה: בוריס קליימן, אלי דסה, סארי פלאח (משה לוגסי, 46), עידו לוי, טאלב טואטחה, ניר ביטון (ישראל זגורי, 60), בן בוטבול, אייל גולסה, סינטאיהו סלליך (מוחמד כליבאת, 46), מונס דאבור, אור ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully