וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גיא לוי האריך את ההשעיה של הרוש

8.2.2012 / 10:00

המאמן החליט שהמגן יחזור רק בשישי. אוהד לויטה רוצה לעזוב את הקבוצה בתום העונה, במועדון מאמינים שיוכלו להשאירו

אחת הבעיות הקריטיות בהפועל באר שבע בשנתיים האחרונות הייתה חוסר יציבות בעמדת השוער. ההגעה של אוהד לויטה יצרה מעט שקט במועדון, אבל בקרוב מאוד באר שבע עשויה לחפש שוב שוער אחר. לויטה קיים לאחרונה שיחה עם סוכנו, גלעד קצב, בנוגע לאפשרות שיישאר במועדון בעונה הבאה. השניים סיכמו כי מיד בתום העונה ינסה השוער לצאת לאירופה.

בבאר שבע לא מודעים לפרטי השיחה, אך טוענים כי ינסו להשאיר את השוער בקבוצה וייתכן שיוצע לו חוזה ארוך טווח. למרות שספג אתמול שלושה שערים ב-3:3 עם בני יהודה בגביע, נראה כי הניצחון רק ביסס את מעמדו בקבוצה, כשעזר לקבוצה לנצח בבעיטות מהנקודה הלבנה. לויטה אמר אתמול: "הייתה לי מעידה קטנה בשער השני של בני יהודה. הרגל נתקעה לי בדשא, אבל אני שמח שתיקנתי בפנדלים".

"צריך להפריד בין הליגה לגביע", המשיך לויטה. "יש לנו מטרות בליגה והניצחון הזה לא צריך לסנוור אותנו. היינו הרבה יותר טובים למרות שהם הובילו פעמיים. צריך להישאר צנועים. אין מי נפגוש בשלב הבא? אין לי העדפות". לקראת המשחק בקריית שמונה הוסיף השוער: "זה מגרש החוץ הכי קשה בליגה. נגיע בשיא בריכוז ולא נוותר מראש".

"הניצחון הזה מוקדש לאלונה ברקת, עבר עליה שבוע קשה", אמר שחקן בקבוצה. "כשהיא נכנסה לשיחה איתנו הבנו שאנחנו חייבים לשנות משהו. היא נותנת לנו מעל ומעבר והיה אסור לאכזב אותה. אתמול הוכחנו שאנחנו יודעים לתת, לא רק לקבל". רק בסוף השבוע שקל גיא לוי להשעות את החלוץ עידו אקסברד בגלל שמועות לא נכונות שהפיצו במועדון לגביו, אך אתמול הוכיח החלוץ שהחזרתו לסגל הייתה משתלמת וסחט מחמאות מאנשי המועדון בסיום.

המגן המושעה שמעון הרוש אמור היה לחזור היום לאימונים, והגיע אל המתחם. אלא שהמאמן גיא לוי לא איפשר לו להתאמן יחד עם הקבוצה והחליט להעריך את תקופת ההשעייה שלו עד יום שישי. יש לציין כי השחקן לא הורשה גם להתלבש, מה שנוגד את תקנות פיפ"א שמחייבות מועדונים לאפשר לשחקנים שלא נמצאים בסגל להתאמן.

במועדון מרוצים מאוד מהקשר ממונטנגרו, פטר גרביץ', שרשם אתמול משחק מצוין. "רואים שזה שחקן שיכול לשדרג אותנו", אמרו אתמול בקבוצה. גם יוסי שבחון חוזר לאחרונה לכושר והוא זכה למחמאות בסיום. החלוץ מוטי מלכה התאכזב מאוד לשמוע שהוא לא בסגל למשחק ולא הבין מה הסיבה לכך.

צפו בהפועל באר שבע עולה לשמינית גמר הגביע

גיא לוי: "אחרי ניצחונות אנחנו חושבים שאנחנו ברצלונה"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully