וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אחרי ניצחונות אנחנו חושבים שאנחנו ברצלונה"

דודו עזריה

7.2.2012 / 23:09

מאמן באר שבע ניסה להוריד את שחקניו לקרקע: "אין הסברים לגבי הקיצוניות ביכולת". אבוקסיס: "לא צריכים לצאת מפוקוס"

איזה משחק מטורף נרשם הערב (שלישי) באיצטדיון וסרמיל, בסיומו הצליחה הפועל באר שבע לצאת מהמשבר בו היתה שרויה בליגה, והשיגה ניצחון 1:4 בפנדלים על בני יהודה, לאחר שהשתיים סיימו ב-3:3 בתום 90 דקות. קבוצתו של גיא לוי תפסה את הכרטיס לשלב שמינית גמר גביע המדינה, ואולי משהו מהחגיגות שנרשמו בבירת הנגב יחלחל גם ליכולת הקבוצה בליגה.

מאמנה של הפועל באר שבע, גיא לוי יכול היה מרוצה מהיכולת ההתקפית של קבוצתו, אך מאידך ידע להזכיר את הבעיות במשחק ההגנה: "היה משחק טוב. טוב בשבילנו וטוב לקהל. אבל היו גם דברים פחות טובים שנצטרך לטפל בהם כי יהיו משחקים שנצטרך לנצח עם שער אחד. ההבדל במשחק היום לבין שבת הוא גדול ואין לי הסברים לגבי הקיצוניות ביכולת שלנו. זה עניין של ביטחון ושאחרי משחקים טובים אנחנו בטוחים שאנחנו ברצלונה. אנחנו צריכים יותר ריכוז וביטחון כי אנחנו נכנסים לשלבים המכריעים של העונה ויש פחות זמן לתקן כי יש פחות משחקים".

כחלק מהנסיון להוריד את הקבוצה שלו לקרקע, לוי אמנם פרגן לזר החדש פטר גרביץ', ואמר עליו שהוא שחקן מצויין, אך לא שכח להזכיר: "צריכים לזכור שזה בסך הכל היה משחק אחד בגביע וגם בפעמים הקודמות שפרגנו לשחקנים הדבר פגע ביכולת שלהם. יש הרבה מאוד עבודה עם גרביץ' בייחוד בכל הקשור לניידות. אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו שחקנים לא ניידים".

ביום ראשון תפגוש באר שבע את המוליכה, עירוני קרית שמונה, כשלוי ובאר שבע בהחלט יסתפקו בנקודה. "נצטרך לחשוב בצורה רצינית לקראת קרית שמונה. חילקנו היום את הכוחות עם דובב גבאי ודיא סבע. האתגר מול קרית שמונה גדול מאוד כי זו הקבוצה הכי טובה בארץ. נצטרך להתאמץ על מנת להוציא משם אפילו נקודה אחת".

אבוקסיס: "לחצו אותנו חזק ואיבדנו ריכוז"

בבני יהודה היו מאוכזבים מאוד בסיום, לאחר שהוליכו והיו קרובים להכריע את המשחק, לפני ההפסד הכואב בפנדלים. "במחצית דיברנו על זה שאסור לחזור אחורה", אמר המאמן, יוסי אבוקסיס, "אבל באר שבע לחצו אותנו חזק ואיבדנו את הריכוז. חוץ מזה איבדנו גם שחקנים בגלל פציעות. תכננו שחסן אבו זייד ישחק אולי 10 דקות והוא שיחק הרבה יותר. מי שצפה במשחק נהנה אבל לנו זה היה פחות טוב".

אבוקסיס סירב להכריז על סיומה של העונה כתוצאה מאיבוד הסיכוי לזכות בגביע: "בני יהודה זה לא מועדון שלוקח גביעים כל שנה ואני לא חושב שההפסד היום צריך להוציא אותנו מהפוקוס. אני יותר מוטרד מהפציעות של השחקנים. הפציעה של שליו מנשה בברך כנראה חמורה מאוד". אבוקסיס, שסיפר שהקבוצה שלו התאמנה על פנדלים אמר: "כמישהו שניצח והפסיד גביעים בפנדלים אני יכול להגיד שבין אימון למשחק הדברים שונים לגמרי".

הפועל ב"ש הדיחה את בני יהודה עם 1:4 בפנדלים

סיבוב ח' בגביע המדינה, סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully