וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאור מליקסון יחזור בעוד ארבעה עד שישה שבועות"

רוברט מסקאנט, מאמן ויסלה קרקוב, הודיע כי הקשר הישראלי לא זקוק לניתוח ורשאי להתאמן, אבל יצטרך תקופת שיקום

חלק מסימני השאלה הרבים סביב מצבו של מאור מליקסון התפוגגו היום (רביעי) כאשר מאמנו בוויסלה קרקוב, רוברט מסקאנט, אישר כי הקשר לא יצטרך לעבור ניתוח. מליקסון חזר לפולין אחרי התייעצות עם מומחה ישראלי באשר לפציעה בכף רגלו, וגם הוא טען כי אין סיבה לנתח. מליקסון רשאי לשוב לאימונים, אך יחזור למגרשים רק בעוד ארבעה עד שישה שבועות.

"כמו הרופאים בפולין, גם בישראל הממצאים העלו כי מאור לא זקוק לניתוח", אמר מסקאנט. "משמעות הדבר שמאור יוכל לשוב בהדרגה לאימונים, כמו שאכן עשה, ובעוד מספר שבועות יהיה מוכן למשחק".

בפולין נמתחה בשבוע שעבר ביקורת קשה על הישראלי, הושמעו טענות לפיהן הוא "עושה מה שהוא רוצה" ואף רמיזות כי הפציעה אינה אמיתית והשחקן לא רוצה לשחק עוד במועדון. זאת, בין היתר מכיוון שמליקסון היה לפני כן בישראל גם לרגל יום הכיפורים.

כזכור, מליקסון נפצע במשחק מול רוך חוז'וב ומאז לא שיחק, כשברקע סער הרחוב הספורטיבי בפולין ובישראל בעקבות התלבטותו באיזו נבחרת לייצג. בסופו של דבר חזר בו מליקסון מכוונתו להצטרף לנבחרת פולין לקראת יורו 2012, אבל הסיפור לא ירד מהכותרות והקרין על יכולתו של מי שנחשב לכוכב הגדול של ויסלה בעקבות ההצלחה המהירה בעונה שעברה.

דודו ביטון מתכונן עם ויסלה למשחק מול פולהאם

מסקאנט יצא להגנתו של מליקסון בשבוע שעבר

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully