וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אלן פטריק, קשרה הצעיר של סנטוס, חתם לחמש שנים בשחטאר דונייצק האוקראינית.

שמועות

* מגינה הימני של סנטוס, ג'ונתן (ג'ונתן סיסרו מוריירה) צפוי לחתום השבוע באינטר. ההגעה המתממשת ובאה של המגן המוערך שנמצא על הכוונת של גדולות היבשת חודשים ארוכים, צפויה לסלול את דרכו של מייקון לריאל מדריד.

* עוד במילאנו: דיווחים מספרים שהבלם המבטיח בן ה-20 רפאל טולוי, שהופיע כבר 19 פעמים בנבחרת הצעירה של ברזיל, קרוב למילאן שצפויה לשלם עליו כ-8 מיליון יורו. בלם גויאש מחזיק בדרכון אירופאי.

* על פי ה"מירור", ניוקאסל מתקרבת להחתמת שני חלוצים: מבלוט ארדינג מפ.ס.ז' וטטה בנגורה מא.י.ק סולנה.

* "ניוז אוף דה וורלד" מדווחים כי ליברפול מעוניינת לצרף את ארון לנון, קשרה ההתקפי של טוטנהאם.

* עוד מהצהובון: העולה החדשה לפרמיירליג, ק.פ.ר, רוצה לצרף את הבלם הוותיק פביו קנבארו (37), לאחר שהאיטלקי שוחרר מקבוצתו מדובאי.

* באנגליה גם מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד שוקלת להשקיע 20 מיליון ליש"ט בניסיון לרכוש מארסנל את סמיר נאסרי, שכבר רמז על האפשרות שיעזוב.

* "סאן" מדווח כי ארסנל כבר חושבת על מחליף לססק פברגאס: ריקרדו אלבארז, קשר ולז סארספילד, שעשוי להגיע תמורת 10 מיליון יורו.

* ברצלונה מכינה חלופות לאפשרות שאלכסיס סאנצ'ז לא יגיע אליה. על פי השמועות האחרונות אלופת אירופה יצרה קשר עם סוכנו של חלוץ נאפולי ונבחרת ארגנטינה, אזקייל לאבצי, במטרה לבדוק את התנאים הכספיים שיהיו כרוכים בהנחתתו בקאמפ נואו.

* בויאן קרקיץ': "אני עדיין לא שחקן רומא".

* "אס" גם מדווח שריאל מדריד רודפת אחרי סולימאן קוליבלי, חלוץ בן 16 שמשחק בסיינה, והסעיר את הסקאוטים באליפות העולם עד גיל 17 במדי חוף השנהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully