וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו גז'ארדו הודיע על פרישה

הארגנטינאי יתלה את הנעליים לאחר משחק האליפות של נסיונאל מול דפנסור באורוגוואי: "זה הזמן לחשוב על החיים שאחרי"

רגע לפני משחק האליפות באורוגוואי בין נסיונאל לדפנסור, הודיע כוכבה הארגנטינאי של נסיונאל, מרסלו גז'ארדו, כי יפרוש ממשחק פעיל מיד בסיומו. הפליימייקר בן ה-35, שנחשב לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם ריבר פלייט, מתכנן להישאר בתחום ולעבוד כמאמן.

"זו החלטה שהתלבטתי לגביה בזמן האחרון, ואני חושב שעכשיו זה הרגע בו אני יכול לחשוב על החיים שאחרי הכדורגל", הסביר גז'ארדו במסיבת עיתונאים במונטבידאו. בגלל הפציעה הקשה ועבודת הפרך בניסיון לחזור, הגעתי למצב של יותר סבל מהנאה. אנשים שמכירים אותי יודעים שאני שואף להפוך למאמן. זה מה שמניע אותי כרגע".

'אל מונייקו' (הבובה) החל את הקריירה בריבר פלייט ב-1993, כשב-1999 עבר למונאקו הצרפתית וב-2003 שב לעוד שלוש שנים בריבר. לאחר מכן שיחק הקשר עונה אחת בפריס סן ז'רמן, עוד עונה בדי. סי יונייטד האמריקאית ואז חזר לקבוצת נעוריו, לפני המעבר לאורוגוואי ב-2010.

גז'ארדו זכה עם ריבר בשש אליפויות, בגביע הליברטדורס וכן בסודאמריקנה. גם עם מונאקו הייתה לו אליפות אחת בשנת 2000, אז גם נבחר לשחקן העונה בצרפת. במקביל שיחק אז בנבחרת ארגנטינה, אותה ייצג במונדיאלים 1998 ו-2002. סך הכל רשם גז'ארדו 44 הופעות במדי האלביסלסטה, במהלכן כבש 13 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully