וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי גברה 0:3 על ווסטהאם, 0:1 ליונייטד על אברטון

למפארד, טורס ומאלודה נתנו לכחולים ניצחון על גרנט, הפער מהפסגה נותר על שש נקודות. רק 2:2 לטוטנהאם מול ווסט ברום

המירוץ בצמרת הפרמיירליג התחדש היום (שבת), ובסיומו נשמר הפער בפסגה על שש נקודות. מנצ'סטר יונייטד פתחה את היום עם 0:1 דרמטי על אברטון בזכות שער של חאבייר הרננדז, ואילו צ'לסי עמדה במשימה שלה עם 0:3 ביתי על ווסטהאם של אברהם גרנט, שצנחה בחזרה למקום האחרון. ארסנל תשחק רק בראשון בבולטון ותנסה להיצמד לצ'לסי ולהישאר בתמונת האליפות עוד שבוע אחד לפחות.

טוטנהאם רצתה לחזור למקום הרביעי על חשבון מנצ'סטר סיטי עם ניצחון ביתי על ווסט ברומיץ', אבל שחקניו של הארי רדנאפ לא הצליחו לשמור על יתרונם ונפרדו מהאורחים עם 2:2 מאכזב מבחינתם. בירמינגהאם הגיעה לאנפילד למשחק מול ליברפול, והובסה על ידי שחקניו של קני דלגליש 5:0. מקסי רודריגז חגג שלושער במדי ליברפול, וג'ו קול היה זה שחתם את תוצאת המשחק.

בתחתית קרבות ההישרדות נמשכו בכל הכח כשהאחרונה וולבס אירחה את פולהאם ונפרדה ממנה ב-1:1, בלקפול השיגה נקודה חשובה כשנפרדה מניוקאסל ב-1:1, סנדרלנד ניצחה בביתה את וויגאן 2:4, אסטון וילה סיימה את משחקה נגד סטוק סיטי ב-1:1.

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 0:1

השדים האדומים, שכבשו 70 שערים בפרמיירליג ערב המשחק, לא מצאו את הרשת בשני המשחקים האחרונים שלהם, הודחו על ידי מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע וראו את צ'לסי מצמקת את הפער מהם. אז גם מול אברטון הדברים הלכו קשה, אך בסופו של דבר מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 קטן-גדול משער של הג'וקר שלה, חאבייר הרננדז. מי היה מאמין שששת מיליוני הליש"ט ששולמו על צ'יצ'ריטו יהיו אלה שככל הנראה יכריעו את גורל האליפות?

אגב, ממוצע הגילאים בהרכב מנצ'סטר יונייטד עמד היום על 26 שנים ו-240 ימים, הממוצע הכי צעיר שלה בפרמיירליג העונה. הקבוצה הביתית הגיעה להזדמנות טובה בדקה ה-25 כשמסירת עומק של אנדרסון מצאה את חאבייר הרננדז, שבעט חזק, אך טים הווארד הדף. ההזדמנות הכי מסוכנת של יונייטד במחצית הראשונה הגיעה בדקה ה-37, כשאנטוניו ולנסיה ניער מעליו את לייטון ביינס ויישר למרכז שם חיכה נאני, שבעט חזק, אך פגע דווקא בחאבייר הרננדז ויצא החוצה. שתי הקבוצות ירדו למחצית ב-0:0. אגב, במחצית הראשונה רק שישה אחוזים! מהחזקת הכדור הייתה במחצית המגרש של השדים האדומים.

בפתיחת המחצית השנייה ביצע המאמן האורח דייויד מויס שני חילופים נועזים כשהכניס את טים קייהיל במקום דיניאר ביליאלטדינוב ואת ויקטור אניצ'בה במקום ג'רמיין בקפורד. בדקה ה-69 אברטון כמעט באה על גמולה כשבעיטה של ג'ק רודוול פגעה באוונס וכמעט חדרה פנימה, עד שאדווין ואן דר סאר התערב והדף לקרן. בדקה ה-74 הגיעה יונייטד להזדמנות גדולה כשפאביו העביר מסירת רוחב למייקל אואן, שבעט כדור שפגע בסילבן דיסטין ופגע בקורה. שש דקות חלפו והשדים האדומים הגיעו להזדמנות נוספת, אך הווארד הדף נגיחה של הרננדז מקרוב. דקה אחת נוספת עברה ויונייטד כבשה כשהגבהה של ולנסיה מצאה את הרננדז, שהיה בספק נבדל, אך נגח מקרוב פנימה את ה-0:1. האם זה שער האליפות?

צ'לסי - ווסטהאם 0:3

צ'לסי חזרה לפתע למאבק האליפות, ואחרי שהשלימה משחק ליגה עשירי ברציפות ללא הפסד, ושבועיים לפני שהיא יוצאת לאולד טראפורד הכחולים עוד יכולים להרשות לעצמם להאמין. ווסטהאם המסכנה ניסתה לחלץ נקודה והתגוננה במרץ כמעט לכל אורך המשחק, אבל פרנק למפארד פרץ את המצור בדקה ה-43, ופרננדו טורס בשערו הראשון בצ'לסי בדקה ה-82 השאיר את אברהם גרנט ללא נקודה לרפואה מול האקסית.

תחת גשם שוטף שבוודאי הזכיר לגרנט את המבול שירד במשחקו האחרון כמאמן צ'לסי, עלה המאמן הישראלי עם שלושה חלוצים אך הם מיעטו לסכן את שערו של פטר צ'ך פרט להזדמנויות בודדות, ובעקבות התוצאות של יתר יריבותיה לתחתית שבה ווסטהאם למקום האחרון.

כבר בדקה השלישית מצא את עצמו פלורן מאלודה באחד על אחד מול רוברט גרין לאחר בישול נהדר של סולומון קאלו בעקב, אבל הצרפתי בעט הישר לגופו של השוער. הכחולים המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-13 מאלודה קיבל עוד הזדמנות לשבור את הבונקר של הפטישים כשקיבל מסירה נוספת מקאלו בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי הגנת ווסטהאם.

בדקה ה-24 האורחים כמעט ועקצו בניגוד למהלך המשחק כשדמבה בה הפציץ מ-25 מטר אך מצא את פטר צ'ך מוכן. כעבור שתי דקות הגיע מצב נוסף לפטישים כשפריצה נהדרת של פרד סירס הצעיר באגף הסתיימה במסירת רוחב לג'ונתן ספקטור שנשאר פנוי לחלוטין בתיבת החמש אבל נגח חלש לידיים של צ'ך. בדקה ה-43, דווקא אחרי דקות של רפיון מצד צ'לסי, הגיע שער היתרון שלה אחרי שדרוגבה שלח נהדר את אשלי קול באגף שמאל, והמגן איתר את פרנק למפארד הפנוי בתוך הרחבה, שבעט בחופשיות פנימה וקבע 0:1.

במחצית השנייה התחזקו הגשמים הכבדים במערב לונדון, אבל צ'לסי המשיכה להגיע למצבים למרות הקשיים להניע כדור, ובדקה ה-50 סידר מאלודה מצב נוח לקאלו, שבעט חזק ליד הקורה. בדקה ה-57 שלף קרלו אנצ'לוטי את יוסי בניון מהספסל והכניס אותו במקומו של מייקל אסיין. בדקה ה-68 היה דויד לואיז קרוב לשני של צ'לסי, אבל הבעיטה המפתיעה שלו מקצה הרחבה מצאה רק את המשקוף.

כניסתו של רובי קין במקומו של מארק נובל שנפצע בדקה ה-60 עוררה במעט את ווסטהאם, ובדקה ה-78 מצא היצלספרגר את מנואל דה קוסטה בכדור חופשי, אבל הפורטוגלי נגח מחוץ למסגרת. בדקה ה-79 חזרה צ'לסי ללחוץ על הדוושה כשפרננדו טורס שנכנס שלוש דקות קודם לכן סידר לניקולס אנלקה שקם גם הוא מהספסל מצב מצוין, אותו בזבז הצרפתי בבעיטה מעל המשקוף.

בדקה ה-82 שבר סוף סוף טורס את הבצורת כשחגג שער בכורה בצ'לסי אחרי 13 משחקים עקרים, בזכות כדור עומק של אנלקה, וסגר את הסיפור. בתוספת הזמן העמיק מאלודה את המבוכה של גרנט עם פצצה מקצה הרחבה שנעצרה רק ברשת וקבעה 0:3 חלק לצ'לסי.

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 2:2

התרנגולים הראו הרבה אופי בקאמבק הדרמטי ל-3:3 מול ארסנל באמצע השבוע, אבל היום הם שוב איבדו גובה במאבק על המקום הרביעי. מול ווסט ברום, שמרוחקת מרחק בטוח של שש נקודות מהקו האדום ולא חשה את סכנת הירידה, שחקניו של הארי רדנאפ היו חייבים לחזור למסלול הניצחונות, ולהעביר את הלחץ למנצ'סטר סיטי, אבל למרות שהתרנגולים חוללו מהפך, הם לא הצליחו לשמור על יתרונם ואיבדו נקודות יקרות.

הפתיחה הייתה מהממת מבחינת המארחים, כשווסט ברומיץ' עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-5, בזכות בעיטה שטוחה של פיטר אודמווינגי לפינה הרחוקה. התרנגולים לא נבהלו וכבר בדקה ה-26 השוו ל-1:1, כשרומן פאבליוצ'נקו שמר על קור רוח ברחבה וגלגל פנימה. טוטנהאם שלטה אולם לא הצליחה להגדיל את יתרונה, עד שבדקה ה-67 הצליחה סוף סוף להבקיע את מערך האורחים.

ג'רמיין דפו הניף את רגל שמאל ושחרר כדור שנעצר ברשת של קרסון. 1:2 לטוטנהאם והחגיגה הפעם הייתה מיוחדת שכן היה זה שערו ה-100 של דפו במדי טוטנהאם. כשהיה נדמה כי טוטנהאם משייטת לניצחון הגיעה הדקה ה-81, וסיימון קוקס השווה ל-2:2, אחרי שהתגבר על וויליאם גלאס ובעט מצוין פנימה.

ליברפול - בירמינגהאם 0:5

האדומים לא מוותרים על המקום הרביעי. בבירמינגהאם התרחקו במחזור הקודם מהקו האדום עם ניצחון על סנדרלנד, אבל התבוסה באנפילד מחזירה אותם לקלחת התחתית. חגיגת השערים של ליברפול החלה כבר בדקה ה-7, כשמקסי רודריגז הכניע את בן פוסטר וקבע 0:1. ליברפול המשיכה ללחוץ את הגנת האורחים ובדקה ה-23 דירק קאוט הכפיל את היתרון וקבע 0:2, אחרי שפוסטר רשם הדיפה כפולה וההולנדי עט על הכדור. בדקה ה-41 פוסטר החולף בגלל פציעה, וליברפול לא ריחמה על האורחים. בדקה ה-66 מקסי רודריגז השלים צמד וקבע 0:3, ו-7 דקות אחר כך, בדקה ה-73, השלים שלושער גדול, כשכבש מקרוב כדור שהגנת ברמינגהאם לא הצליחה להרחיק וזה כבר 0:4 לאדומים. בדקה ה-86 האוהדים בקופ שמחו במיוחד כשג'ו קול קבע 0:5 ענק למארחים.

משחקים נוספים:

בלקפול - ניוקאסל 1:1
לבלקפול: די.ג'יי. קמפבל (32), לניוקאסל: פיטר לובנקרנץ (17)

סנדרלנד - וויגאן 2:4
לסנדרלנד: לסנדרלנד: ג'יאן אוסמואה (55), ג'ורדן הנדרסון (66, 77), סטפן ססגנון (פנדל, 73). לוויגאן: מחמוד דיאם (52), פרנקו מתיאס די סאנטו (90)

וולבס - פולהאם 1:1
לוולבס: סטיבן פלטשר (22), לפולהאם: אנדרו ג'ונסון (80)

אסטון וילה - סטוק סיטי 1:1
לאסטון וילה: דארן בנט (43), לסטוק סיטי: קאיוניי גונס (20)

עדכון ראשון: 16:30, 23.04.11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully