וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אין שום סיכוי שנגיע ל-99 נקודות העונה"

מאמן ברצלונה לא אופטימי במיוחד אחרי ה-1:1 מול מאיורקה. לאודרופ: "אוואט היה מבריק". חשש לקרע ברצועה של פדרו

ברצלונה הציגה הערב (ראשון) משחק בינוני במיוחד וסיימה ב-1:1 ביתי מול מאיורקה. לבלאוגראנה זה היה משחק בית שלישי העונה, כשבאמתחתה ארבע נקודות בלבד ושלושה שערי זכות. מאלופת ספרד התרגלנו לתצוגות הרבה יותר מרשימות בקאמפ נואו בעונות האחרונות. שחקניו של פפ גווארדיולה, שנאלץ להסתדר היום ללא צ'אבי הפצוע ודויד וייה המושעה, ממקומים במקום הרביעי אחרי שישה מחזורים. בטח שגם ה-1:6 של ריאל מדריד מול דפורטיבו לה קורוניה לא הוסיף חיוך לאוהדי ברצלונה.

גווארדיולה נשמע מאוד כן בסיום. "אין תירוצים", אמר הספרדי, "היינו צריכים לסגור את המשחק הזה בעצמנו ולא עשינו את זה, אז איבדנו שתי נקודות. אנחנו יוצרים הזדמנויות בכל משחק ואנחנו חייבים להתחיל לנצל אותן. העונה, אין שום סיכוי שנוכל להגיע ל-99 נקודות. כמות הנקודות שצברנו בעונה שעברה זה משהו נדיר, אני לא חושב שנגיע לכמות כזו בעתיד".

אם הפציעה של צ'אבי לא הייתה די והותר מבחינת גווארדיולה, אז היום נוספה לו צרה נוספת כשפדרו נאלץ לעזוב את המגרש בדקה ה-78 לאחר שבעט בדשא וקיים חשש כי הוא סובל מקרע ברצועה. גווארדיולה התייחס גם לפציעה של הקשר הספרדי: "הרושם הראשוני הוא שהרצועה קרועה. מחר פדרו יעבור בדיקות נוספות ונראה בדיוק מה קרה". מי שבוודאי מודאג מהפציעה הזו הוא מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, שעלול להסתדר ללא פדרו במשחקים מול ליטא וסקוטלנד במוקדמות אליפות אירופה 2012.

מאמן מאיורקה מיכאל לאודרופ היה מרוצה מאוד מהתוצאה, ומהדרך בה הגיבו שחקניו לפיגור, אבל שמר על מידה של צניעות. "היה לנו מזל", אמר המאמן, "תקפנו על ידי מתפרצות במחצית הראשונה, וכדי להצליח בקאמפ נואו אתה צריך מזל ויום טוב של החלוצים שלך". אבל לא רק מזל עמד לצדו של לאודרופ, והמאמן ידע לחלק מחמאות למי שהביאו לנקודה, ובמיוחד לשוערו הישראלי. "הקבוצה שיחקה מצוין, ודודו אוואט היה מבריק", אמר לאודרופ ל"אס" הספרדי.

מאיורקה הוציאה נקודות גם מריאל מדריד וגם מברצלונה, והמאמן הדני מרוצה. "זה עוזר למורל בקבוצה, יש הרבה קבוצות שמשחקות טוב בבית אבל לא מוציאות נקודות בחוץ, אפשר לראות שמאיורקה משחקת טוב בבית ובחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully