וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד וסנדרלנד נפרדו ב-0:0

יונייטד שוב הפגינה יכולת חלשה ואיבדה עוד נקודות במירוץ אחר צ'לסי. טוטנהאם - אסטון וילה 1:2, ווסטהאם - פולהאם 1:1

בעוד שהדרבי הלונדוני האדיר בין צ'לסי וארסנל יהיה רק ביום ראשון, יצא היום (שבת) לדרך המחזור השביעי בפרמיירליג שסיפק כמה משחקים מוצלחים לפני משחק העונה. במוקד עמד המפגש המסקרן בווייט הארט ליין, בין טוטנהאם ואסטון וילה, בו כיכב רפאל ואן דר וארט. ההולנדי הבקיע צמד והיה אחראי למהפך, שהביא לתרנגולים ניצחון 1:2.

מנצ'סטר יונייטד ניסתה לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה באצטדיון האור, שם פגשה את סנדרלנד, אך השדים האדומים הפגינו יכולת חלשה וסחטו 0:0 מהמקומיים. אובדן הנקודות יכול לשרת את צ'לסי, ובמידה שתנצח את ארסנל, תוכל לפתוח פער של חמש נקודות.

אברהם גרנט קיווה להמשיך במומנטום מהשבוע שעבר כאשר ווסטהאם אירחה באפטון פארק את פולהאם לדרבי לונדוני מעט קטן יותר מזה שמצפה לנו 24 שעות מאוחר יותר. הפטישים שיחקו היטב, ואף נחלצו מפיגור, אולם הסתפקו בנקודה בלבד לאחר תיקו 1:1 עם הקוטג'רס.

אברטון השיגה העונה ניצחון בכורה, כשניצחה בברמינגהאם 0:2. סטוק המשיכה בדהרה שלה, כשגברה בביתה 0:1 על בלקבורן, ורשמה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 0:0

מבוכה גדולה שררה באיצטדיון לפני פתיחת המשחק, משום שצינור בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד התפוצץ. ההתמודדות נפתחה באיחור של 20 דקות, ומי שאחזה ברסן המשחק הייתה המארחת, שהחמיצה בדקה ה-36 הזדמנות לעלות ליתרון כשבעיטה של בודווין זנדן נעצרה בקורה. עד לשריקה למחצית מנצ'סטר יונייטד החזיקה בכדור, ולמעט בעיטה של רפאל דה סילבה, לא ממש סיכנה את שער המארחת.

השדים האדומים עדיין לא רשמו ניצחון חוץ העונה, ולא בכדי. יונייטד התגוננה דקות ארוכות, משחקה היה אטי ושקוף, והיא נראתה כמו קבוצה חסרת מחץ. מייקל אואן ופדריקו מאקדה לא זכו לתמיכה, שתסייע להם לסכן את שערו של סיימון מיגנולט. אלכס פרגוסון נראה לחוץ מאוד במהלך המשחק, וגם הוא יודע שאלמלא יכולת טובה של שוערו אדווין ואן דר סאר, הוא היה יוצא מסנדרלנד עם הפסד.

השדים האדומים, שנמצאים מרחק שלוש נקודות מצ'לסי בפסגה, יודעים כי בשני המשחקים הקרובים - מול ווסט ברומיץ' וסטוק - הם חייבים לצבור שש נקודות אם ברצונם להישאר צמודים לאלופה הלונדונית. מנגד, סטיב ברוס שפגש את מורו ורבו, אלכס פרגוסון, אותו לא זכה לנצח ב-15 מפגשיהם, יכול להיות מאוכזב. קבוצתו שיחקה היטב והוא בכל זאת לא הצליח לנצח את פרגי.

ווסטהאם - פולהאם 1:1

ה-0:1 המצוין שרשמה ווסטהאם בשבוע שעבר על טוטנהאם הכניס המון אוויר לאברהם גרנט ושחקניו, שניסו להשיג ניצחון שני העונה ולהוכיח כי כל מה שהם היו צריכים אלה דרבים לונדוניים. אבל פולהאם הייתה קצת גדולה על הפטישים, ולמרות היכולת המצוינת שהפגינו שחקני ווסטהאם, הם לא הצליחו להכניע את האורחים והסתפקו בנקודה אחת.

למרות שניצחה באפטון פארק בפעם האחרונה לפני תשע שנים, אין ספק כי פולהאם הגיעה פייבוריטית למפגש, אולם במשך דקות ארוכות היא הייתה חלשה ובעיקר התגוננה. להוציא את מנצ'סטר יונייטד, הקוטג'רס הם הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא הפסידה העונה, אם כי במאזנם גם ניצחון אחד בלבד. קבוצתו של מארק יוז היא מלכת התיקו של הליגה עד כה, עם שישה משחקים ללא הכרעה משבעה משחקים.

האורחים החזיקו בכדור בדקות הפתיחה ודמיין דאף ניסה כוחו מרחוק, אך פספס את המסגרת של רוברט גרין. המשחק הפך שקול, אבל בדקה ה-33 פולהאם עלתה ל-0:1, כשכדור תועה הגיע אל קלינט דמפסי ברחבת ווסטהאם, האמריקאי הוריד בחזה ובעט בשמאל פנימה. כמו במונדיאל, שוב דמפסי הכניע את רוברט גרין. אז, במשחק בין ארה"ב לאנגליה, זה גמר לשוער את הטורניר, הפעם זה היה רק שער ליגה, אבל אין ספק שהאמריקאי שמח כשהוא רואה את גרין מולו. בדקה ה-42 ויקטור אובינה פרץ לרחבת פולהאם, אבל בעט לא מדויק החוצה, והמחצית הסתיימה ביתרון של הקוטג'רס.

ווסטהאם פתחה את המחצית השנייה היטב, והשוותה בדקה ה-51, לאחר שאובינה מסר לפרדריק פיקיון, שנגח פנימה וקבע 1:1 מוצדק. ווסטהאם הייתה טובה יותר במחצית השנייה, וכניסתו של קרלטון קול הפיחה רוח בחיים בהתקפה, אבל הגנת פולהאם בראשות מארק שוורצר עמדה בפרץ. בסיום גם גרין סיפק כמה הצלות מרשימות, ושתי הקבוצות יוצאות עם נקודה אחת, קטנה ויקרה.

טוטנהאם - אסטון וילה 1:2

ה-1:4 הנהדר על טוונטה בליגת האלופות באמצע השבוע הוכיח שטוטנהאם בהחלט ראויה לשחק במפעל היוקרתי בתבל. אלא שלמרות ההצלחה הנאה באירופה, בליגה התרנגולים נתקלו לאחרונה בקשיים, כאשר בארבעת המשחקים האחרונים טוטנהאם רשמה ארבע נקודות בלבד, כולל הפסדים לוויגאן ו-ווסטהאם. הערב הצליחה קבוצתו של הארי רדנאפ להימנע משני הפסדים רצופים לראשונה מזה שנה, אחרי שחזרה מפיגור וביצעה מהפך.

מנגד, הגעתו של ז'ראר הוייה הפיחה קצת רוח במפרשיה של אסטון וילה, שהגיעה לווייט הארט, בו לא הפסידה בשלושת ביקוריה האחרונים. הוילאנס היו במומנטום חיובי למדי, עם שני נצחונות רצופים, אבל משחק החוץ בלונדון עצר את הדהירה.

וילה שלטה בדקות הפתיחה ויתרונה בשדה מומש בדקה ה-16 כשמארק אולברייטון המשיך פנימה מסירה של אמיל הסקי, וקבע 0:1 לזכות האורחים. טוטנהאם לקחה את היוזמה לרגליים, שלטה במשך דקות ארוכות ובאה על שכרה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשרפאל ואן דר וארט נגח מתוך תיבת החמש וקבע 1:1 בהפסקה.

טוטנהאם המשיכה את המגמה מדקות הסיום של החצי הראשון, ובמחצית השנייה המשיכה לתקוף את שערו של ברד פרידל. בדקה ה-75 היא סוף-סוף הצליחה לפרוץ את קו ההגנה של וילה, כשפיטר קראוץ' השאיר כדור לואן דר וארט, וההולנדי בעט מתוך הרחבה פנימה, וקבע 1:2 לתרנגולים.

משחקים נוספים:
וויגאן - וולבס 0:2
כבשו לוויגאן: ג'ורדי גומז (65), הוגו רודאייגה (86).

בירמינגהאם - אברטון 2:0
כבשו לאברטון: רוג'ר ג'ונסון (54), טים קאהיל (90)

ווסט ברומיץ' - בולטון 1:1
כבש לווסט ברומיץ': ג'יימס מוריסון (78), כבש לבולטון: יוהאן אלמנדר (64)

סטוק - בלקבורן 0:1
כבש לסטוק: ג'ונתן וולטרס (48)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully