וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולאס: "השחקנים יגידו לכם שהמאמן הוא לא הבעיה"

נשיא ליון ממשיך לגבות את קלוד פואל אחרי ההפסד לסנט אטיין בדרבי: "שלטנו במשחק. כמובן שהוא יעמוד על הקווים בת"א"

הפועל תל אביב אמנם נמצאת בעיצומו של משבר עמוק, אבל גם בליון המצב לא טוב. יריבת האדומים בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב, הפסידה אמש (שבת) 1:0 ליריבתה המושבעת סנט אטיין והיא מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. לראשונה מאז 1995, ירדה הקבוצה מתחת לקו האדום. ליון אמנם הייתה טובה בהרבה, החזיקה בכדור ב-58 אחוזים מהזמן לעומת 42 של סנט אטיין, בעטה לשער 28 פעמים לעומת 5 בלבד, אבל בסופו של דבר ירדה מהמגרש ללא נקודות.

אחרי המשחק נזעק הנשיא, ז'אן מישל אולאס, לנסות ולהרגיע את הרוחות. "כמובן שקלוד פואל יעמוד על הקווים בתל אביב", הגן הנשיא על מאמנו והוסיף: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו, הפסדנו לקבוצה שכבשה בלי להגיע להזדמנות אחת כל המשחק. האכזבה היא גם מהשופט. איך לא שרקו לפנדל שהגיע לנו? הדבר הטוב הוא הדרך בה שיחקנו. שלטנו במשחק, הגענו להזדמנויות, בעטנו שלוש פעמים לקורה וסנט אטיין הצילה פעמיים מקו השער".

אולאס הוסיף על מעמדו של פואל: "לא יצרתי קשר עם אף מאמן אחר, חד משמעית. אנחנו רוצים לנצח ביום רביעי בתל אביב ואחר כך לעשות את זה נגד נאנסי. ב-23 באוקטובר נערוך פגישה ונחליט לגבי ההמשך. אני ממשיך להאמין בצוות המקצועי ובשחקנים. תשאלו את השחקנים אם הבעיה היא המאמן, הם יגידו לכם שלא".

פואל עצמו הבהיר חד משמעית: "אני האיש הנכון לתפקיד ואני לא מתכוון להתפטר ולא מתכוון לענות על שאלות בנושא".

2,500 אוהדים נותרו בסיום ביציע ודרשו את ראשו של המאמן. הנשיא אולאס פנה אליהם: "אמרתי בשבוע שעבר שנבחן את הסיטואציה בסוף אוקטובר. תנו לי חודש ואני מבטיח שנחזור לטופ. תנו למועדון צ'אנס, אני לא אומר שפואל הוא האיש הנכון, אבל כרגע זה מה שיש לנו". לכתבים אמר הנשיא: "אני לא חושב שלפטר את פואל אחרי משחק כזה יהיה הוגן. אם נמשיך לשחק כך, נצא מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully