וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: בני יהודה הודחה בסיבוב השני

הזהובים הציגו משחק מאכזב והפסידו בבלומפילד 1:0 לשמרוק האירית ו-2:1 בסיכום שני המשחקים. יובנטוס כבר לא תגיע לשכונה

בני יהודה רשמה היום (חמישי) פרק מביך בתולדות הכדורגל הישראלי, כשהפסידה 1:0 בבית לשמרוק רוברס האירית והודחה בשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ. הזהובים, שבשנה שעברה רשמו הישג מרשים כשהגיעו עד לסיבוב הפלייאוף של המוקדמות, נראו רע מאוד לאורך כל המשחק וממש לא יכולים לבוא בטענות למישהו. דרור קשטן הפתיע כשעלה בהרכב נטול הקפטן אסי בלדוט ושלו מנשה, בהחלטה שבדיעבד הוא אולי מצטער עליה. מי שבטח לא מצטער עליה הוא המנג'ר האורח מייקל אוניל ושחקניו שיארחו ביום חמישי הבא את יובנטוס הגדולה, בעוד בני יהודה תלקק את הפצעים ותתכונן לעונת 2010/11 בליגת העל.

לירוי צעירי שחקן בני יהודה (שמאל) מול שמרוק רוברס. ברני ארדוב
משחק חלש במיוחד של בני יהודה. צעירי/ברני ארדוב

מי שציפה לראות מבני יהודה כדורגל טוב בשל העובדה שמדובר כבר במשחק הרביעי שלה העונה, התבדה מהר מאוד. המחצית הראשונה נפתחה דווקא בשליטה של שמרוק, שהגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות מאוד בעיקר מקרנות ובכדורי הגובה, אבל טוויג, מארי ופרייס לא היו מספיק חדים. הכתומים ניצלו בזכות הרבה מזל וגם הצלה אחת גדולה של דלה איינוגבה, ששוב היה טוב. הקבוצה של קשטן לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות, וכשכבר יצרה אחת מסוכנת צעירי בעט חלש לידיים של השוער האורח מאנוס.

במחצית השנייה בני יהודה כבר נראתה יותר טוב במעט, שלטה יותר בכדור וניצלה את החום והלחות, שככל הנראה התחילו לתת את אותותיהם על שחקני הקבוצה האירית. צעירי ויברויאן הגיעו להזדמנויות מסוכנות מאוד ליד השער של שמרוק, אך לא הצליחו לנצל אותן. בדקה ה-70 הגיעה ההפתעה הגדולה כשהוצאת חוץ של שמרוק הגיעה לסטיוארט, אחרי טעות גסה של הגנת הזהובים ובמיוחד של גארידו, והאחרון כבש בקלות. בני יהודה לא הצליחה לייצר כמעט כלום ב-20 הדקות האחרונות ובסיום היא מפסידה 1:0 מאכזב במיוחד ותיאלץ להתכונן לגביע הטוטו.

מהלך המשחק

דקה 4: קרן של שמרוק הגיעה לראשו של טוויג, שנגח כדור לקרקע ומשם למשקוף. הזדמנות מסוכנת מאוד לשמרוק.

דקה 12: אפק קיבל מסירת עומק אל תוך הרחבה, אך בעט לשער מזווית בלתי אפשרית. מאנוס קלט בקלות.

דקה 16: עוד הזדמנות לאורחת, שוב זה אחרי קרן. הפעם מארי עלה מעל שני שחקנים ונגח מצוין, אך איינוגבה הציל מקו השער.

דקה 26: צעירי מסר כדור עומק נפלא לראלי, שמתוך הרחבה בעט חלש מדי ישר לידיים של מאנוס. הגנת שמרוק איבדה את הכדור ואפק בעט, אבל שוב השוער האורח היה עם ידו על העליונה.

דקה 40: טוויג קיבל מסירת עומק ונכנס לרחבה של איינוגבה, אך היה מסורבל מדי ונבלם על ידי הגנת בני יהודה.

דקה 51: ראלי פרץ מאגף ימין, עבר את סטיבנס והגביה לצעירי שנגח מחמישה מטר, אך מאנוס הדף.

דקה 56: ליניץ' בעט כדור חזק מ-30 מטר, אך שוב מאנוס היה במקום והדף לקרן.

דקה 70: גול! זה היה באוויר ועכשיו זה גם הגיע. הוצאת חוץ של שמרוק הגיעה לסטיוארט, שנעזר בטעות גסה של גארידו, ומקרוב בעט פנימה. 0:1 לשמרוק רוברס, שבמצב העניינים הנוכחי עולה לשלב הבא.

דקה 73: מהלך יפה בין יברויאן לצעירי התסיים בבעיטה של האחרון, אך היא הייתה חלשה מדי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אסי בלדוט, 79), איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ' (שלו מנשה, 74), חסן אבו זייד (שלומי לוי, 90), לירוי צעירי, עוז ראלי, עמרי אפק, איליה יברויאן.

הרכב שמרוק רוברס: אלן מאנוס, אנדה סטיבנס, קרייג סיבס, איידן פרייס, דן מארי, רוברט ביילי (פטריק קבאנה, 58), כריס טרנר (סטיבן בראדלי, 84), סטיבן רייס, ג'יימס צ'יימברס (וויליאם דנהי, 64), גארי טוויג, תומאס סטיוארט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איליה יברויאן חלוץ בני יהודה עם הידיים על הפנים. ברני ארדוב
כך נראתה כל בני יהודה היום. יברויאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully