וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון יודיע ביום שישי היכן ישחק

נציגים של השחקן פנו ל-ESPN בהצעה להעביר את הודעתו בשידור חי. כוונו את השעונים לשעה 4:00 בין חמישי לשישי

על פי אתר האינטרנט וערוץ הטלוויזיה של ESPN, בלילה שבין חמישי לשישי תיפתר בצורה סופית אחת מהתעלומות הגדולות בתולדות תקופות הקיץ של ה-NBA - היכן ישחק לברון ג'יימס. על פי רשת הספורט המובילה, נציגים מטעמו של לברון יצרו קשר עם בכירים בה והציעו להם להעביר בשידור חי בן שעה, את מסיבת העיתונאים בה יודיע השחקן על זהות הקבוצה במדיה ישחק החל מהעונה הקרובה. נציגיו של לברון הבטיחו שההכנסות מהשידור ייתרמו לצדקה. על פי האתר, ההודעה של לברון תצא בשעה 21:00 שעון מזרח ארצות הברית, כלומר בשעה 4:00 אור ליום שישי על פי שעון ישראל.

כידוע, החל מה-1.7, אז נפתחה תקופת הפרי אייג'נסי של לא מעט כוכבים, עובר עולם ה-NBA ימים ארוכים של ספקולציות והערכות, שבמרכז עומד בעיקר לברון. ה-MVP של הליגה בשנתיים האחרונות זכה לפחות לשש הצעות שונות, כשחלק מהקבוצות אף דואגות להפיק קליפים שנועדו לשכנעו לחתום במדיהן. אתמול הצטרף הסופרסטאר לרשת טוויטר ובתוך כיממה נרשמו כ-184 אלף אנשים לקבלת הודעות מהחשבון שלו, אם כי לא נראה ששם הם ילמדו מהי קבוצתו הבאה.

בתוך כך, בארצות הברית סקרנים מאוד לראות אם לברון אכן יהווה את אחת מהצלעות של קבוצת כוכבים ביחד עם כריס בוש ודווין וויד, והשלושה כבר דנו לאחרונה בדרכים לשיתוף פעולה. כזכור, שני שחקנים בולטים אחרים שהפכו לחופשיים לאחרונה, ג'ו ג'ונסון ואמארה סטודמאייר, כבר חתמו על חוזים חדשים, הראשון נשאר באטלנטה ואילו השני הצטרף לניו יורק ניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully