וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסטוטיס איבסקביצ'וס נחת למבחנים בבני יהודה

הקשר הליטאי, השייך לסגל נבחרת ליטא ורשם במדיה שמונה הופעות, ינסה להרשים את קשטן. "שמי רק דומה לזה של שאראס"

הקשר הליטאי קסטוטיס איבסקביצ'יוס, 25, המשתייך לסגל הנבחרת הבוגרת של ליטא ורשם בשורותיה שמונה הופעות בינלאומיות, נחת לפנות בוקר (בין שני לשלישי) בישראל על מנת להיבחן בשורות בני יהודה שממשיכה בניסיונותיה לצרף שחקני חיזוק לקבוצה.

איבסקביצ'יוס, שמתופקד כקשר במרכז המגרש, שיחק בעונה שעברה בקריוובאס מתחתית הליגה האוקראינית ושנה קודם לכן בפ.ב.ק. קאונס בליגה הליטאית. בין השנים 2006-2008 השתייך להארטס הסקוטית במדיה ערך 15 הופעות וממנה הושאל לקבוצה הליטאית.

איבסקביצ'וס, שהגיע בטיסה מלטביה, אמר עם נחיתתו לוואלה! ספורט: "אני שמח להגיע לישראל, אבל לא יודע הרבה פרטים על בני יהודה. שמעתי שהם שיחקו בשבוע שעבר במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית וסיימו בתיקו 0:0 נגד קבוצה מארמניה. אני מרגיש טוב ומקווה להצליח ולהרשים את הצוות המקצועי של המועדון".

הקשר, ששם משפחתו דומה מאוד לשמו של הכדורסלן שרונאס יאסיקביצ'וס, הוסיף בחיוך: "שאראס זה שם גדול אצלנו בליטא. אני יודע שהוא שיחק כאן מספר שנים בתל אביב. השמות שלנו רק דומים. אנחנו לא קרובי משפחה או משהו כזה".

הזהובים שמתכוננים למשחק הגומלין נגד אוליסס הארמנית ביום חמישי במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופאית, יערכו הערב את האימון הטקטי לקראת ההתמודדות.

איבסקביצ'וס צפוי להגיע לאימון אולם עדיין לא ברור אם ייטול בו חלק, ובכל מקרה הוא כמובן לא מתוכנן להיות בסגל הקבוצה למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully