וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו שוב הפסידה, כספי חולה ולא שיחק

הישראלי החמיץ את ההפסד 102:95 בשל וירוס, הקינגס ספגו הפסד חמישי ברצף. גריינג'ר הוביל את הפייסרס עם 33 נקודות

דווקא אחרי שחזר לעניינים במשחק האחרון נגד קליבלנד עם 13 נקודות, עמרי כספי נאלץ להחמיץ את ההתמודדות מול אינדיאנה בשל וירוס, וקבוצתו חטפה הפסד נוסף, החמישי ברצף והשביעי בשמונת המשחקים האחרונים, 102:95. בכך הקינגס מידרדרים למאזן 51:24, בעוד אינדיאנה עלתה ל-47:28, אך לא תגיע לפלייאוף.

דני גריינג'ר היה כוכב הניצחון אצל הפייסרס אחרי שקלע 25 מתוך 33 הנקודות שלו במחצית השנייה והוביל את קבוצתו לניצחון שמיני ברציפות בבית. טרוי מרפי היה גם הוא במיטבו הלילה (בין שלישי לרביעי) עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד רוי היברט וארל ווטסון הסתפקו בעשר נקודות כל אחד.

בעוד באינדיאנה סופרים ניצחון חשוב נוסף, בסקרמנטו התקשו לקבל יכולת קבוצתית טובה. ג'ייסון תומפסון ובנו אודריך קלעו 18 נקודות כל אחד, קרל לאנדרי סיים עם 17 נקודות ועשרה ריבאונדים. המועמד להיבחר לרוקי השנה, טייריק אוואנס, שפספס את חמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה אחרי שסבל מזעזוע מוח, קלע 17 נקודות, חילק עשרה אסיסטים וסיים גם עם שבעה ריבאונדים וארבע חטיפות.

"טייריק נראה קצת חלוד, אבל הוא נכנס לעניינים בחימום", סיכם פול ווסטפאל, מאמן הקינגס. "זה לא מפתיע שריינג'ר יכול ללכת עד הסוף, אבל זה מאכזב שלא עשינו עבודה טובה יותר בנטרול שלו. הם נתנו לנו צ'אנסים, אבל לא עמדנו בזה". ג'ים אובריאן, מאמן אינדיאנה, אמר: "המשכנו ריצה נאה בבית. זה נחמד להשיג יתרון בבית. החבר'ה נהנים לנצח מן הסתם".

סקרמנטו דווקא נראתה בטוחה בעצמה במחצית הראשונה. את הרבע הראשון היא סיימה בפער של שש (24:30) ועד ההפסקה היא הצליחה להגדיל לתשע (47:56). במהלך המחצית יתרון השיא של הקינגס הגיע עד 15 (35:50), אך ברבע השלישי הקינגס קלעו 14 נקודות בלבד ואיפשרו לאינדיאנה להוביל 70:73.

בפתיחת הרבע האחרון גריינג'ר קלע פעמיים, סקרמנטו הצליחה להוריד את ההפרש לשלוש, אבל שתי שלשות רצופות של גריינג'ר ומארפי הגדילו את היתרון ל-76:85. אחרי סל של הקינגס, אינדיאנה קלעה שבע נקודות רצופות ועלתה ל-78:92 כאשר נותרו שש דקות לסיום, ומכאן סקרמנטו התקשתה לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully