וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכושר של רוני, אתה מצפה שהוא יבקיע שער ניצחון"

אלכס פרגוסון חגג זכיה שניה ברציפות בגביע הליגה, ופרגן לאיש שהביא לו אותו. אואן: "היה נהדר לנצח, להבקיע ולהשתתף"

מזלטוב למנצ'סטר יונייטד, שגרפה הערב (ראשון) את התואר הראשון באנגליה. השדים האדומים מחקו פיגור מוקדם של 1:0 מול אסטון וילה כדי לנצח 1:2, ולהפוך לקבוצה הראשונה מאז נוטינגהאם פורסט שזוכה פעמיים ברציפות בגביע הליגה. כוכב הערב היה ווין רוני - אותו רוני שהעלה את יונייטד לגמר עם נגיחה מול היריבה העירונית בחצי הגמר. הערב הוא כבר העניק לה את הגביע. עם זאת, במשחק הערב בחר אלכס פרגוסון לפתוח ללא הכוכב הבלתי מעורער שלו, ועם מייקל אואן (כובש השער הראשון) על חשבונו. "יש לנו הרבה משחקים גדולים בזמן הקרוב, זו הסיבה שבגינה הוא לא פתח", הסביר פרגוסון, והתייחס למשחקי הליגה מול וולבס והגומלין מול מילאן בליגת האלופות.

"התחלנו רע", הוסיף פרגוסון. "הפנדל שוילה קיבלה היתה החלטה נכונה, אבל התאוששנו, וזה מה שחשוב. למייקל אואן היתה מחצית ראשונה מצוינת, אבל לרוע המזל הוא נפצע בשריר הירך האחורי והיה צריך להיות מוחלף. ואז ווין נכנס, והבקיע את שער הניצחון. בכושר הנוכחי שלו, אתה מצפה לזה", הוסיף פרגוסון המחויך. "זה נותן לכולנו דחיפה, אין ספק".

רוני עצמו היה מאושר במיוחד, ואמר בסיום: "זו הרגשה נהדרת לשחק בגמר בוומבלי ולהבקיע את שער הניצחון. אני מאושר, וחושב שכל השחקנים ששיחקו במפעל צריכים להיות גאים בעצמם". חברו לחוד, מייקל אואן, שכאמור שיחק היטב במהלך המחצית הראשונה, הוסיף: "היה נהדר לנצח, נהדר להבקיע, נהדר להשתתף". החלוץ התייחס לאפשרות שיכולתו הטובה תקנה לו מקום בסגל של פאביו קאפלו בסגל נבחרת אנגליה, ואמר: "אני לא חושב על מי צופה. אני רק רוצה לשחק טוב עבור יונייטד. אם אסע, מצוין. אם לא, מישהו אחר יקבל הזדמנות".

מנגד, מאמן וילה, מרטין אוניל, היה שבור בסיום. "זה קשה לקבל. שיחקנו מופלא, במיוחד במחצית הראשונה, והובלנו. במחצית הרגשתי שהיה לנו סיכוי טוב מאוד לנצח את המשחק, אבל השחקנים שלי צעירים והם יתאוששו". ריצ'ארד דאן, שטעה וגרם לשער הראשון של יונייטד, הוסיף: "זה מאוד מאכזב. היתה לנו התחלה מצוינת, אבל עשיתי טעות, הם הבקיעו, זה היה היום שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully