וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון, תלמד!

יו"ר התאחדות הכדורגל הסינית דורש שאם מאמן זר ימונה לנבחרת הוא יהיה בעל שם עולמי. חוס הידינק כבר על הכוונת

לנשיא החדש של התאחדות הכדורגל הסינית, ווי די, נמאס ממאמנים זרים שלא מצליחים להוביל בגאון את הנבחרת להישגים, וכעת הוא דורש שאם ימונה מאמן זר נוסף לנבחרת, הוא יהיה אחד בעל שם עולמי. ווי די נבחר בבחירות לנשיאות ההתאחדות בחודש שעבר, לאחר שהנשיא הקודם, נאן יונג, פוטר כיוון שנעצר בחשד להטיית משחקים. עם זאת, בסין כרגע לא נוטים להחליף את המאמן הנוכחי גאו הונגבו.

במידה והונגבו יפוטר, הרי שווי די רוצה להביא מאמן בעל שיעור קומה כאשר מי ששמו הוזכר הוא לא פחות מאשר חוס הידינק, מאמן נבחרות הולנד ודרום קוריאה לשעבר ומאמן נבחרת רוסיה כיום. "הגישה שלי כלפי מאמנים זרים היא שאנחנו לא צריכים להעסיק כאלה מדרגה שנייה והשלישית", אמר ווי די. "אם נחליט להביא מאמן זר, אנחנו צריכים אחד מהטופ העולמי. זה לא יהיה זול, אבל אני מאמין שכסף הוא לא הבעיה".

המאמן הזר האחרון של הנבחרת הסינית היה ולדימיר פטרוביץ' הסרבי, שפוטר לאחר שהנבחרת בהדרכתו לא עברה שלב במוקדמות מונדיאל דרום אפריקה 2010. עם זאת, תחת מאמן זר אחר, גם סרבי, בורה מילוטינוביץ', הצליחה הנבחרת הסינית להעפיל, בפעם הראשונה והאחרונה בינתיים בתולדותיה, למונדיאל. זה מה שאבי לוזון מחפש, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully