וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרינה עשתה מעצמה צחוק ומגיע לה להיענש"

בארה"ב ביקרו בחריפות את התנהגותה של וויליאמס הצעירה אחרי הפיאסקו בחצי הגמר: "מי יזכור את המשחק עצמו?"

ארצות הברית הלכה לישון אתמול (שבת) עם ההפסד שלך סרינה וויליאמס לקים קלייסטרס בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה וקמה עם אותה וויליאמס והדיווחים על הנקודה המוזרה של המשחק רגע לפני הסיום, בה שופטת הקו קבעה שהאמריקאית דרכה על הקו בזמן שהגישה ולמעשה קירבה את הניצחון לבלגית.

וויליאמס, כזכור, שאגה על השופטת "אני אדחוף לך את הכדור לתןך הגרון" וההדים לא איחרו להגיע, כשריצ'רד דייטש מדווח ב"ספורטס אילוסטרייטד": "מה שקרה בשעה 22:52 היה אחד מהרגעים הביזאריים בתולדות אליפות ארצות הברית הפתוחה".

"האם מישהו יזכור שזה היה משחק ברמה גבוהה בין שתי יריבות כרזימטיות שהספורט זקוק להן נואשות? האם מישהו ידבר על החבטות החכמות וההעוצמתיות מהמשחק הזה? כנראה שלא וזה מאוד חבל", כתבה בוני ד. פורד ב-ESPN, "המשחק בין וויליאמס לקלייסטרס סיפק טניס ברמה גבוהה, שנחבא תחת הצל של הסיום המוזר שלו".

רוב כלי התקשורת סיפרו על התקרית, אבל היו כאלו שגם הספיקו לפרשן אותה. ביל דוויר, מ"ל.א טיימס", כבר הספיק לפרט יותר ולתת את דעתו. "סרינה וויליאמס עשתה מעצמה צחוק ומגיע לה להיענש", הוא כתב, "דברי התוכחה שלה כלפי הקוונית הם מעבר למעשים של מקנרו ונסטאסה בזמנם, בעיקר לאור העובדה שהיא לא הראתה שום חרטה. צריך לקנוס אותה בחומרה ולהשעות אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully