וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גדיר הוכיח שהוא מתאים לרמות הגבוהות"

26.8.2009 / 10:12

בחיפה החמיאו לשחקן. תקציב הרכש יהיה בין כחצי מיליון למיליון יורו. אם זיו לא יגיע, סטרול עשוי להילקח בחשבון

"עשיתי את העבודה במשחק אתמול. אני רוצה להמשיך ולהוכיח למכבי חיפה מה אני יודע לעשות. במשחק אתמול וגם באופן כללי אני נוטה להתעלם מהביקורות סביבי. פחות מעניין מה כותבים, יותר מעניין מה עושים על המגרש. אני חושב שהוכחתי לעצמי מה אני שווה", כך אומר הבוקר (רביעי) בלם מכבי חיפה ז'ורז'ה טשיירה בעקבות הביקורות נגדו בתקשורת והכושר הטוב שהפגין במשחק אתמול מול זלצבורג, שהביא את חיפה לליגת האלופות. כזכור, טשיירה ספג לאחרונה ביקורת בעקבות יכולתו ובמועדון העלו אפשרות שיעזוב.

"הייתה לנו כאן הזדמנות נהדרת להגיע לשלב הבתים של הצ'מפיונס וניצלנו אותה", אמר הבלם על המשחק. "אנשים נוטים לזלזל ביריבה. זלצבורג היא קבוצה טובה, אבל אנחנו שיחקנו כדורגל איכותי. הכי חשוב זה ליהנות מהרגע, מבחינתי אני שותף להישג בלתי נתפס. אני חולם להגיע לליגת האלופות ולהוכיח את עצמי על הבמה הזאת. החלום הגדול הוא לשחק נגד חבר שלי ובן ארצי, נאני, ממנצ'סטר יונייטד. אני רוצה לנצח אותו. לא אתנגד לשחק גם נגד בן ארצי רונאלדו מריאל מדריד".

יואב זיו ואבי סטרול אמורים להילקח בחשבון

חיפה תכניס כעשרה מיליון יורו כתוצאה מההשתתפות בשלב הבתים, כולל הכנסות מזכויות שידור ושלטי פרסום. ההוצאות הכרוכות באירוח משחקי ליגת האלופות מגיעות לכדי מיליון יורו, כך שהרווח יסתכם בכתשעה מיליון, כמעט כפול מההשקעה השנתית של יעקב שחר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי חיפה החליטו עוד לפני המשחק באופן סופי לבטל את הקיצוץ בשכר השחקנים. בחיפה הודיעו אתמול כי שחקני הקבוצה יקבלו בונוסים שמנים בעקבות ההעפלה, שיהיו בגובה הקיצוץ עליהם חתמו, ממוצע של פחות מ-15 אחוז לשחקן. במהלך הפגישה בין לוי לשחר, הנשיא אמור להודיע מהו התקציב שהוא מקצה לרכש, כשההערכה היא שהבעלים יקצה בין חצי מיליון למיליון יורו. לוי גיבש כבר רשימת שמות שהוא שומר קרוב מאוד לחזה.

אתמול לאחר המשחק יצאו שחקני הקבוצה לחגוג במסעדה בהרצליה. יניב קטן ומוחמד גדיר משכו את מירב תשומת הלב, לאחר שהאחרון קיבל הרבה מחמאות וזכה לדעת רבים לתואר "איש המשחק". גדיר, ששמע על כך אמר לחבריו, אמר: "איש המשחק? אני? הייתי טוב?!", מה שעורר פליאה בקרב השחקנים שאמרו עליו: "זה רק מראה עד כמה מדובר באחד השחקנים הכי צנועים במכבי חיפה. הוא אמנם ילד בן 18, אבל בוגר מאוד. הוא הוכיח כמה הוא מתאים לרמות הגבוהות". המגן אייל משומר יצא אתמול כיוון שהוא סוחב פציעה והוא עשוי להיעדר כשבוע. מחר ייבדק השחקן על ידי הצוות הרפואי ויישאר במעקב.

אלישע לוי אמור לשוחח כבר היום או מחר עם שחר וסגנו עוזי מור בנוגע למדיניות הרכש לקראת שלב הבתים, שייפתח ב-15 בספטמבר. יואב זיו מועמד לקבוצה, אבל לא ברור האם ישוחרר מלוקרן. גם הבלם אבי סטרול, שיכול לשחק גם כמגן, עשוי להילקח בחשבון במקרה שזיו לא יגיע. עומר גולן ממשיך בינתיים להכחיש את הידיעות שנעשתה פנייה מצד הירוקים אליו. בחיפה מעדיפים לחפש שחקן הגנה וקשר אחורי. במערך הנוכחי של אלישע לוי, שכולל חלוץ אחד, לא כולל קטן שמשחק בעמדה אחורית יותר, לא נראה כי המאמן יעדיף להביא חלוץ מטרה או קשר שמשחק בכנפיים, משום שמצב כזה עשוי לגרום ללוי לוותר על צעירים כמו אייל גולסה, גדיר וליאור רפאלוב. לחיפה צפויים בסך הכל שישה משחקים בשלב הבא, שניים בחודש ספטמבר, משחק בסוף אוקטובר, שני משחקים בנובמבר ומשחק נוסף בחודש דצמבר.

אלון חרזי שאמר אתמול כי בינתיים אין שינוי בהחלטה בנוגע לעתידו, עשוי להתבשר בקרוב אחרת. במכבי חיפה עדיין מעריכים ששחר ישאיר אותו עד סוף העונה כשחקן פעיל, זאת כנראה על רקע ההערכה לחרזי שתרם לא מעט לשחקנים הצעירים מניסיונו לקראת המשחק בשלב המוקדמות. בימים הקרובים יזום המועדון שיחה עם השחקן בנוגע לעתידו ונראה כי אז יודיעו על המשך דרכו. בחיפה מעריכים שפיטר מסיללה לא יישאר זמן רב בקבוצה וההערכה היא שיעזוב בינואר, אם כי שחר היה מעדיף להשאיר אותו במכבי חיפה עד העונה הבאה ולראות כיצד יתפתח במונדיאל, אז מחירו עשוי להרקיע שחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully