וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: מכבי חיפה הוגרלה נגד זלצבורג

הגרלה קשה לירוקים, שיתעמתו עם אלופת אוסטריה, רד בול, בפלייאוף הצ’מפיונס. אלישע לוי: " יש סיכוי, טוב שהגומלין בבית"

מכבי חיפה הוגרלה היום (שישי) בשלב פלייאוף ליגת האלופות, וקיבלה יריבה קשה בדמות רד בול זלצבורג, אלופת אוסטריה. המשחק הראשון בין השתיים יתקיים בזלצבורג (19 באוגוסט, בשעה 21:45), והגומלין ייערך באיצטדיון רמת גן (25 באוגוסט). כזכור, בזכות ניצחונה של שריף טירספול על סלביה פראג, היו הירוקים מדורגים ונמנעו ממפגש נגד אולימפיאקוס, אולם אלילת המזל זימנה להם יריבה לא פחות קשה בדמות הקבוצה מאוסטריה. אגב, אם חיפה תודח מול זלצבורג, היא תרד אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית.

אלישע לוי הגיב להגרלה: "קיבלנו את הקבוצה הכי טובה והכי קשה, אבל אם אנחנו מסתכלים על הסיכויים, אז יש לנו סיכוי. נעשה הכל כדי לעבור שלב. אני חושב שטוב יותר שנפגוש אותם בגומלין בבית, נקווה להביא את ההכרעה לבית. אני מכיר את הקבוצה, ועכשיו נלמד אותה לעומק. על פניו זאת נראית הגרלה קשה, אבל יש סיכוי".

זלצבורג משחלקת על מגרש סינתטי, וחיפה תחסר מספר שחקני נבחרת כך שאלישע לוי יצטרך לעשות הכנה מיוחדת. "המצב שלנו בסדר גמור, אין לנו פצועים, יש לנו עוד משחק בטוטו שישמש כהכנה, אחרי שהשחקנים יחזרו ממשחק הנבחרת. יניב קטן מרגיש טוב, ואני חושב שהוא יכול להימנע מניתוח. אנחנו בכושר טוב ומצב מנטלי טוב ואני מקווה שזה יעמוד לזכותנו".

הקפטן יניב קטן הוסיף: "זלצבורג קבוצה טובה ומנוסה. הולך להתפתח מאבק ספורטיבי קשה ומהיום כולנו מרוכזים במשימה להצליח ולנסות להגיע פעם נוספת לליגת האלופות".

גם בזלצבורג לא התלהבו מההגרלה. המנהל המקצועי היינץ הוכאוזר אמר: "מכבי חיפה לא הייתה היריבה שרצינו. חם מאוד בישראל בעונה הזו. אנחנו יודעים מעט על היריבה, ועכשיו נשיג כמה שיותר מידע ונצפה בחיפה פעם או פעמיים". הוכאוזר התייחס לעובדה שהמשחק הראשון יתקיים באוסטריה ואמר: "גם מול בוהמיינס וזאגרב פתחנו בבית, אולי זה סימן טוב".

המאמן הוב סטיבנס אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני לא יכול לומר שזו הגרלה קלה, להיפך. הכדורגל הישראלי נמצא בצמיחה ולכן אלופת ישראל היא קבוצה חזקה. ננסה ללמוד את היריבה".

עוד בצ'מפיונס: ארסן ונגר נוסע לגלזגו

מעבר למפגש בין מכבי חיפה לרד בול זלצבורג, הגרלת ליגת האלופות זימנה עוד משחקים מרתקים שמבטיחים קרבות אדירים ברחבי היבשת. ארסנל ומאמנה ארסן ונגר יפגשו את גלזגו סלטיק לדרבי בריטי שיספק הרבה צבע ואמוציות. פנאתינייקוס אתונה תגייס את כל כוחותיה כדי לנסות ולעבור את אתלטיקו מדריד החזקה, ואילו פיורנטינה תזיע מול ספורטינג ליסבון הפורטוגלית. משחק מסקרן נוסף יפגיש את סגנית אלופת צרפת ליון עם אנדרלכט הבלגית, שמנסה לחזור העונה לקדמת הבמה האירופית.
מחזור המשחקים הראשון ייערך ב-18 וב-19 באוגוסט, ומשחקי הגומלין יתקיימו ב-25 וב-26 באוגוסט.

משחקים נוספים:

טימישוארה (רומניה) - שטוטגרט (גרמניה)
שריף (מולדובה) - אולימפיאקוס (יוון)
ונטספילד (לטביה) - פ.צ ציריך (שוויץ)
קופנהגן (דנמרק) - אפואל ניקוסיה (קפריסין)
לבסקי סופיה (בולגריה) - דברצן (הונגריה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully