וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינקו אחרי הניצחון על מכבי ת"א: "יש לנו סיכוי"

26.4.2009 / 11:46

רובי בלינקו מצא את הסיבה לניצחון של אשקלון על מכבי תל אביב. בלינקו: "לא חגגתי יותר מדי, אני כבר חושב על המשחק הבא"

בבוקר שאחרי הניצחון הגדול של עירוני אשקלון על מכבי תל אביב, 95:96, נשמע מאמן הקבוצה רובי בלינקו מחויך ורגוע למדי. "לא חגגתי יותר מדי", אמר בלינקו, "אני לא יודע מה שאר הקבוצה עשתה. באנו מפוצלים בגלל השבת". בגלל העובדה שהמשחק החל ב-21:00 והשבת יצאה רק שעה קלה לפני כן, הגיעו שחקני אשקלון במכוניות פרטיות ואוהדי הקבוצה נכנסו רק לפני הרבע השני. "פיני אמר שבגלל ששמרנו שבת, השבת שמרה עלינו", הוסיף המאמן.

בלינקו הסביר מה הוביל לניצחון: "תוכנית המשחק שלי הייתה לשמור את מכבי בהפרש של עד 10 נקודות, וכך נוכל פשוט לעקוץ. הבריחה שלהם ל-13 הפרש לא הייתה מתוכננת, אבל לא הייתי קטנוני. אמרתי שעוד 3 נקודות זה לא נורא". בלינקו החל להיזכר בניצחון הקודם על מכבי תל אביב: "שאלו אותי אם זה אפשרי, אז שלחתי אנשים ל-31 בדצמבר 2007, אז הבסתי את מכבי עם עירוני רמת גן. אני לא יודע מה יותר מתוק, אבל זה שייך לעבר, ומה שיפה בעבר זה שהוא כבר עבר. אני כבר חושב היום על המשחק הבא". בלינקו שופע מחמאות לג'אורון רוברטס: "אני שמח שג'אורון נכנס לעניינים, אבל בכל משחק זה יכול להיות מישהו אחר. יש לנו קבוצה נהדרת והרכב שחקנים אדיר".

בלינקו כבר לוטש עיניים ליום שני הבא. "אמנם מכבי לא תהיה רדומה, אבל היא תבוא לחוצה. אתם בתקשורת מתעסקים בספקולציות, אני מתעסק בעובדות. ניצחנו את המשחק הראשון בחוץ ועכשיו זו סדרה של הטוב מארבעה. אנחנו צריכים לנצח שניים והם שלושה. כל היתר הוא ספקולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully