וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עכשיו מארסיי ראשונה

הביסה 1:4 את גרנובל וטיפסה לפסגת הליגה כשליון יורדת למקום השני אחרי 2:2 נגד מונאקו. ליל ופריז סן ז'רמן נפרדו ללא שערים

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית הבכירה אמנם נפתח כבר אתמול (שבת) וגם נרשמו בו כמה תוצאות מעניינות, אבל את עיקר העניין משכו משחקי הערב שהשלימו את המחזור.

מי שכבר שיחקה היא מארסיי, שהביסה 1:4 את גרנובל ועלתה לפחות זמנית למקום הראשון. החותמת על עלייתה לפסגה לשבוע שלם ולא רק למספר שעות הגיעה בתום המשחק בין ליון למונאקו, שהסתיים ב-2:2 וקבע שהאלופה ירדה למקום השני. במשחק נוסף נפרדו פ.ס.ז' וליל ללא שערים.

מארסיי - גרנובל 1:4

אחרי שבורדו השתלטה על הפסגה לכמעט 24 שעות, מארסיי לא התכוונה להתיר לורן בלאן ולשחקניו להינות יותר מדי מהתענוג וטיפסה לפיסגה. האוהדים בסטאד וולדורום ראו מחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים, אבל זכו לפיצוי במחצית השנייה. טאייה טאיוו פתח את הסכר עם פנדל מוצלח בדקה ה-52, הילטון הכפיל כעבור 7 דקות והמגן הניגרי, שכבש את הראשון, כבש את השני שלו בדקה ה-65 בבעיטה חופשית אדירה והשלים בליץ מרשים. ברנדאו קבע 0:4 בדקה ה-90 לפני שלורן קורטואה כבש שער כבוד בתוספת הזמן.


ליון - מונאקו 2:2

ליון הגיעה כשהלחץ עליה ורק ניצחון יחזיר אותה ללמקום הראשון, אבל לא הצליחה להשלים את המשימה וירדה למקום השני בסופו של המחזור. ירקו לקו הקרואטי העלה את הקבוצה מהנסיכות ל-0:1 בדקה ה-34 והיתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-65, אז נגח כריס את השוויון אחרי הגבהה של ז'וניניו. בליון אולי התחילו לתכנן את המהפך, אבל חואן פאבלו פינו לא המתין הרבה ודקה אחרי שער השוויון כבר החזיר את היתרון למונאקו בבעיטה מתוך הרחבה. המילה האחרונה הייתה שייכת לפרדריק פיקיון, שהשווה בדקה ה-81 אחרי כדור קרן, אבל האלופה לא מצאה את השער שיעניק לה ניצחון וירדה מהמקום הראשון.


ליל - פריז סן ז'רמן 0:0

שתי הקבוצות אחזו באותו מספר נקודות טרם המחזור (55) והיו יכולות להיצמד לפסגה, אבל שתיהן לא כבשו 90 דקות והתרחקו מהמוליכות. סן ז'רמן משלמת את מחיר העייפות מגביע אופ"א ועלולה להישאר בלי כלום בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully