וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר לאדריאנו: הפחתת שכר או הביתה

לאחר שהחלוץ נתפס שוב במועדון לילה, צפוי המועדון לתת לו הצעה מופחתת ב-2010. שוב שמועות על מעבר של קאקה לריאל

יש דברים שלא משתנים, ואחד מהם הוא חיי ההוללות של אדריאנו, חלוצה הברזילאי של אינטר. לאחרונה נראה השחקן שוב במועדון לילה, מה שעלה למאסימו מוראטי והחבר'ה בהנהלת הנראזורי על העצבים. ההצעה שלהם כעת חד משמעית: פתיחת חוזה והפחתה בשכר או הביתה.

חוזהו של אדריאנו אמור להסתיים ב-2010, כשכעת הוא מקבל 5 מיליון יורו לעונה. על פי דיווחים, בקבוצה יציעו לו פחות מ-4 מיליון כשהחוזה יפוג, מה שלא מקובל על השחקן ועל סוכנו, ז'ילמאר רינאלדי. "בשנה הבאה יש מונדיאל, ושחקן כמו אדריאנו ראוי לחוזה ששווה לערך השוק", אמר הסוכן.

אם הייתם צריכים הבהרה נוספת לגבי העניין המאוס של קאקה, קיבלתם אותה מנשיא מילאן אדריאנו גליאני, שהגיב לשמועות כי הברזילאי מועמד לריאל מדריד. "הוא לא למכירה", אמר גליאני. לאחרונה דווח בספרד כי פלורנטינו פרז, שעשוי לחזור לכס הנשיאות בריאל. קאקה, שנעדר מהמשחקים האחרונים של הקבוצה עקב פציעה בקרסולו, עשוי להיכלל בהרכב מילאן ביום ראשון מול נאפולי.

סבסטיאן ג'ובינקו, שלא כל כך מוצא את מקומו בהרכב יובנטוס, חושש מפרידה כפויה מהקבוצה בעקבות הצטרפות צפויה של אנטוניו קסאנו. "אם אני רוצה שקסאנו יגיע? ברור שלא", אמר ג'ובינקו בבדיחות דעת עם הרבה רצינות בצדה, "זאת אומרת, אין לי בעיה שהוא יבוא, אני מקווה שלא על חשבוני". חשוב לציין שאוהדי יובה רואים בג'ובינקו את הסמל הבא של הקבוצה אחרי אלסנדרו דל פיירו, והוא נחשב לאחד מהשחקנים האוהדים ביותר באולימפיקו בטורינו, כך שעזיבה אפשרית שלו צפויה לגרור תגובות נזעמות מכיוונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully