וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרסון מצטרף למקהלה: "קאקה בדרך לריאל מדריד"

אחרי שדייויד בקהאם חזה שהכוכב יהפוך ללבן בקרוב, גם אמרסון מעלה טענות דומות: "אם יהיה צ'אנס כזה, הוא לא יתעלם ממנו בקלות"

קאקה אמנם סירב לעבור למנצ'סטר סיטי, אבל באיטליה ובספרד יש כאלו שמשוכנעים שהברזילאי לא ישאר עוד זמן רב במילאנלו ושהוא יעבור בעתיד הקרוב לריאל מדריד.

אחרי שדייויד בקהאם הצהיר שלדעתו קאקה נמצא בדרכו לבלאנקוס, התראיין אמרסון ל"אס" והוסיף: "קאקה הוא בחור מאוד אינטילגנטי והוא עשה את ההחלטות שלו. כסף זו לא הדאגה שלו. ההתעניינות לא רשמית, אבל הוא חושב על עתיד במדריד. אם יהיה לו צ'אנס להפוך לשחקן ריאל מדריד, הוא לא יתעלם ממנו בקלות. הליגה הספרדית קלה בשביל ברזילאים, לקאקה יהיה טוב בה".

אמרסון, ששיחק בשתי הקבוצות, הוסיף: "אחר הצהריים אמרתי לו 'אתה עובר למדריד בקיץ' והוא ענה לי 'תרגע, עכשיו צריך להרגע מהכל'. כל שחקן צריך לחשוב בשלב כלשהו על ריאל מדריד. זה המועדון היחיד בעולם שאם הוא מעוניין בך, אתה באמת חושב על זה. גם פאטו ישחק יום אחד בריאל מדריד, הוא אמר לי שזה יהיה הדבר הכי טוב בשבילו מתישהו בעתיד".

אמרסון הוא כאמור לא הראשון שהביע דעה דומה ובינתיים אחרי התפטרותו של רמון קלדרון מנשיאות ריאל, בספרד מעריכים שכחלק מהניסיון שלו לשוב לכסא הנשיא, פלורנטינו פרז יבטיח לאוהדים שאם יבחרו בו הוא ינחית את הברזילאי בברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully