וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון נשארה בפירנצה

הדאבליסטית הגאה, שניצחה השבוע את פיורנטינה ועלתה לשלב הבא באלופות, נתקלה בבונקר מפואר של ואלנסיין האחרונה בדרך ל-0:0

לאחר ההפסד לפריס סן ז'רמן במחזור הקודם, ומנגד הבטחת הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, ציפתה ליון למשחק נוח הערב (שבת) מול האחרונה בטבלה, ואלנסיין, במסגרת המחזור ה-16. אלא שההרכב החסר של האלופה לא השכיל להכניע את הקבוצה הצנועה מהצפון, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0 שמותיר תקווה לקבוצות הצמרת שעדיין לא שיחקו.

ניס, השנייה ערב המחזור, לא יכלה לנצל את איבוד הנקודות של ליון מאחר ומשחקה הביתי מול גרנובל נדחה בשל גשמים עזים. מונאקו המתאוששת ניצחה 0:1 באוקזר, ליל ולוריין נפרדו בתיקו 1:1 ונאנט גברה על לה האבר 0:2 בקרב תחתית על טהרת העולות החדשות.

ליון - ואלנסיין 0:0

האלופה חזרה לליגה לאחר שהבטיחה את עלייתה לשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, והופיעה ללא קארים בנזמה הפצוע וז'וניניו המורחק, שהתווספו לרשימת נעדרים ארוכה. למרות זאת, לקלוד פואל יש סגל מספיק עמוק ובהתקפה פתחו פרד וקאדר קייטה המהירים.

ליון שכבה על שערו של ניקולא פנטו, קפטן נועלת הטבלה, אך לא הצליחה למצוא את הרשת גם לאחר חילופים התקפיים של פואל ו-18 בעיטות לשער. הבונקר המרשים של ואלנסיין החזיק מעמד עד לסיום, וליון רושמת משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון.

ניס - גרנובל (נדחה)

המדורגת שנייה ערב המחזור רצתה לחגוג עוד ניצחון לעיני הקהל הביתי, אלא שגשם זלעפות בעיר גרם לדחייתו של המשחק. השופט פיליפ קאל: "תנאי המגרש לא מתאימים ושלומם של השחקנים לא מובטח במזג אוויר שכזה. במקרה של שינוי לטובה במזג האוויר, יתקיים המשחק מחר".

ליל - לוריין 1:1

הקבוצה המצוינת של רודי גרסיה אירחה במגרשה את לוריין וקיוותה להשיג עוד שלוש נקודות למאבקי הצמרת. הברזילאי מישל בסטוס העלה את ליל ליתרון 7 דקות מהפתיחה. דווקא הבלם המארח עדיל ראמי החזיר את הקבוצה של כריסטיאן גורקוף למשחק, עם שער עצמי בדקה ה-35. עד לסיום לא השכילה ליל להשיג את שער הניצחון, ואיבוד הנקודות הזה עלול לעלות לה בירידה של מספר מקומות לאחר השלמת המחזור.

אוקזר - מונאקו 1:0

הקבוצה מהנסיכות עדיין מנסה להבין לאן מועדות פניה העונה, ונעה מקיצוניות אחת לשנייה. עכשיו התקופה הטובה נמצאת בעיצומה, והערב היה זה ניצחונה הרביעי בשישה משחקים. ניקולה פוקריבאץ' כבש את שער הניצחון במשחק בדקה ה-24. שוער מונאקו פלאביו רומה נפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי השוער השלישי, יוהאן תוראם, אחיו הצעיר של ליליאן.

משחקים נוספים:

סושו - בורדו 0:0

לה מאן - קון 0:2
ללה מאן: מודיבו מאיגה (53), ז'רביניו (62)

לה האבר - נאנט 2:0
לנאנט: פיליפ ג'ורג'ביץ' (69), דויד דה פרייטס (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully