וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם פיטרה את ראמוס, ומינתה את רדנאפ

מהפכה בווייט הארט ליין: אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית, התרנגולים פיטרו את המאמן הספרדי ומינו תחתיו את מנג'ר פורטסמות'

אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית, ללא אף ניצחון ליגה, והפסד לאודינזה בגביע אופ"א, לטוטנהאם נגמרה הסבלנות. הנהלת הקבוצה החליטה לזעזע את הקבוצה, ולפטר את המאמן חואנדה ראמוס. הספרדי, שהגיע בשנה שעברה לווייט הארט ליין, והוביל את התרנגולים לזכייה בגביע הליגה, שמר על אופטימיות בתקופה האחרונה, חרף ההפסדים המביכים והיכולת הרעה של קבוצתו. בסופו של דבר הגיעו מים עד נפש, והוא נשלח הביתה, כשהוא מותיר מאחוריו קבוצה שנועלת את טבלת הפרמיירליג עם 2 נקודות בלבד, ובמאזנה שישה הפסדים משמונה מחזורים.

אבל לא רק ראמוס הולך, אלא כל הצוות המקצועי של הקבוצה. המנהל הספורטיבי דמיין קומולי, ועוזרי המאמן גאס פוייט ומרכוס אלבראז, פוטרו אף הם. מי שינהל את משחק הליגה ביום ראשון נגד בולטון הם קליב אלן ואלכס אינגלת'ורפ, שניים מהדרג המקצועי במועדון.

מי שיחליף את ראמוס בווייט הארט ליין הוא הארי רדנאפ, שאימן את פורטסמות'. "המועדון ביקש רשות לקיים שיחות עם רדנאפ, ופורטסמות' נענתה בחיוב", נכתב בהודעה הרשמית של טוטנהאם. רדנאפ עצמו, הודיע לתקשורת הבריטית כי הוא מוכן לאתגר. רדנאפ בן ה-61 אימן את פומפי בשלוש השנים האחרונות, וזכה עמה במאי 2008 בגביע האנגלי. רדנאפ צפוי לקחת פיקוד על הנעשה בווייט הארט ליין כבר ביממה הקרובה, אחרי שהעברתו תוסדר סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully