וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווייץ גברה על לטביה, יוון הביסה את מולדובה

אוטו ריהאגל ויוון שמרו על מאזן מושלם עם 0:3 מרשים על מולדובה. ניצחון ראשון לאוטמר היצפלד ושווייץ במוקדמות המונדיאל, 1:2 על לטביה

במקביל למשחק החשוב של ישראל נגד לוקסמבורג, התקיימו שני משחקים נוספים בבית 2, "הבית הישראלי". כששווייץ ניצחה בביתה 1:2 את לטביה, ויוון הביסה 0:3 את מולדובה. במחזור הקודם ראינו שהכל יכול לקרות עם ההפסד המפתיע של שוויץ ללוקסמבורג. הערב (שבת) שחקניו של אוטמאר היצפלד אירחו את לטביה, אחרי שהשיגו נקודה אחת בלבד בקמפיין משני מחזורים, אבל הפעם הם לא פישלו ולמרות הקושי ניצחו. ישראל יכולה להיות מעודדת נוכח יכולתן של שתי הנבחרות, שבחלקים נרחבים של המשחק הציגו משחק חסר דמיון ופיזי, זאת כמובן בהנחה שיגיע שיפור גם בשורות בחורינו בכחול-לבן. למי ששכח, ביום רביעי הקרוב תפגוש ישראל את לטביה בחוץ.

ומה שלום היוונים? מצוין, תודה. הנבחרת המרשימה בבית שמרה על מאזן מושלם והביסה את מולדובה החלשה (עדיין ללא נקודות בטורניר) 0:3, עם שערים יפים של חריסטאס (32, 51) וקצוראניס (38). הדרך עוד ארוכה, אבל שכנינו לים התיכון נראים כמשייטים בביטחון לעבר דרום אפריקה.

שוויץ - לטביה 1:2

אחרי המבוכה בהפסד ללוקסמבורג, שחקניו של אוטמאר היצפלד ידעו שעוד מעידה ביתית תביא לסוף הקמפיין. הם אירחו בסנט גאלן את הלטבים, שנתנו איתות ליכולת שלהם מול מולדובה, אותה הם ניצחו 1:2, אבל הפעם לא מעדו. כידוע, שוויץ תפגוש ארבעה ימים לאחר מכן את יוון, מולה בוודאי יהיה לה לא פשוט להוציא נקודות, כך שהפסד ביתי היה סותם את הגולל עבורה כבר השבת.

תחילת המשחק לוותה בהרבה עבירות, בעיקר מצד שחקני שווייץ העצבניים. לטביה מיעטה לסכן את שערו של דייגו בנאגליו, אך שווייץ, למרות שליטתה במרכז השדה, נראתה חסרת דמיון והתקשתה לייצר מצבים. בדקה ה-29 שווייץ התעוררה וטיווחה את שער האורחים, אך סדרת הצלות של השוער אנדריס ואנינס והבלם דניס איבאנובס מהקו, השאירה את התוצאה מאופסת. בדקה ה-33 טרנקילו בארנטה בעט בחוזקה לעבר שער לטביה, אבל ואניניס הדף. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

בתחילת המחצית השנייה הלטבים התגוננו והתבססו בעיקר על מתפרצות חסרות מחץ. בדקה ה-63 שווייץ באה על שכרה לאחר שבעיטה של כריסטוף ספישר לעבר שער לטביה הגיעה במקרה אל אלכסנדר פריי, שבעט מקרוב בקור רוח וקבע 0:1.

בדקה ה-69 יאריס לאיזאנס הלטבי ספג כרטיס צהוב שני, והורחק באדום, והשווייצרים הורידו הילוך. לטביה הענישה מיד. כדור חופשי מצא את הראש של איבאנובס בדקה ה-71, והלטבים חגגו 1:1 מפתיע. השווייצרים התעשתו מיד ותוך שתי דקות נגח נ'קופו מתוך רחבת החמש פנימה, וקבע 1:2 למארחים. בדקה ה-82 דאבל פס בין נ'קופו להקאן יאקין הסתיים בבעיטה של הראשון מעל לשער הלטבי. עד הסיום התוצאה נותרה בעינה, ושווייץ חגגה ניצחון ראשון בטורניר.

הרכב שווייץ: דייגו בנאגליו, סטפן ליכסטיינר, סטפן גריכטינג, יוהאן דג'ורו, בנג'מין הוגל, טרנקילו בארנטה, גוקאן אינלר, בלייס נ'קופו, ואלון בהרמי, כריסטוף ספישר, אלכסנדר פריי.

הרכב לטביה: אנדריס ואנינס, ויטאליס אסטאפייס, יאריס לאיזאנס, דניס איבאנובס, דניס קאקנובס, קספאראס גורקס, אנגרייס פרפלוטקינס, גנדיס סולוניקיס, איגורס סאבקנקובס, אלכסנדרס קאונה.

יוון - מולדובה 0:3

שחקניו של אוטו ריהאגל עדיין עם מאזן מושלם של 2 מ-2 אחרי ניצחונות על הנבחרות הבינוניות בבית, לוקסמבורג ולטביה, וכעת הם פוגשים את מולדובה שמחפשת עדיין נקודה ראשונה בקמפיין. מולדובה פתחה ללא פחד, השתלטה בדקות הראשונות על מרכז השדה, ואיימה מרחוק על השער היווני. היוונים החלו להניע כדור בסבלנות כדי לצנן את ההתלהבות המולדבית.בדקה ה-16 פספס תאופניס גקאס הזדמנות פז להעלות את היוונים ליתרון, אחרי שבעט חופשי מעשרה מטרים גבוה מעל השער. תרגיל מבריק של יוון בדקה ה-32 העלה אותה ל-0:1. היוונים קיבלו בעיטה חופשית, קצוראניס מסר אותה לחריסטאס שעמד על תיבת החמש, וזה בעט בעוצמה פנימה. השער שחרר את היוונים, ובדקה ה-38 מבצע קבוצתי נהדר הסתיים במסירה של חריסטאס לקצוראניס, שבעט פצצה מ-25 מטרים לחיבורים של השער המולדבי. 0:2 גדול ליוונים.

יוון פתחה את המחצית השנייה בשצף קצף. טורוסידיס נגח בדקה ה-49 למשקוף שער האורחים, אבל שתי דקות אחר כך אלפי האוהדים ביציעים שוב הניפו ידיים באוויר. הקפטן המולדבי ראדו רבייה החליק בסמוך לרחבה, חריסטאס עט על הכדור, פרץ לרחבה ובעט מדויק לפינה הרחוקה. 0:3 ליוונים.

הרכב יוון: קונסטנטינוס חלקיאס, יורקאס סייטארידיס, אוורם פאפאדופולוס, טריאנוס דלאס, אנגלוס באסינאס, גיורגיאס סמאראס, קוסטס קצוראניס, אנגלוס חריסטאס, וסיליוס טורוסידיס, סוטיריוס קירגיאקוס, תאופניס גקאס.

הרכב מולדובה: ניקולאי קאלאנקאה, איגור ארמאס, אלכסנדרו אפוראנו, ראדו רבייה, אנדריי קורננקוב, ויטלי בורדיאן, סרגיי אלכסיב, איגור בוגיוב, אלכסיי סאבינוב, איגור טיגירלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully