וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אספניול: "אולי נלך ונקים לנו ליגה אחרת"

נשיא אספניול רתח על השריקה השגויה של השופט שעלתה לקבוצתו בהפסד בדרבי לברצלונה. גווארדיולה: "עדיין חסר לנו קילר אינסטינקט"

המחזור החמישי בספרד נפתח אמש (שבת) באופן סוער במיוחד, ובסיומו הצליחו שלוש הגדולות של הלה ליגה לחלץ ניצחונות דחוקים - ברצלונה גברה על אספניול 1:2 בדרבי חם ומעורר מחלוקת, ריאל מדריד השיגה ניצחון דרמטי משלה עם 1:2 על בטיס, ו-ויאריאל ניצחה רק 0:1 את האחרונה בטבלה, ספורטינג חיחון.

הרוחות סערו במיוחד בדרבי הקטלוני, כששני אירועים חריגים הרתיחו את האווירה באיצטדיון מונז'ואיק של אספניול - זריקת חזיז מיציע אוהדי ברצלונה לתוך יציע אוהדי אספניול שגרם להפסקת המשחק לעשר דקות במחצית השניה, ושריקה שגויה של השופט לפנדל לזכות ברצלונה עמוק בתוספת הזמן (למעשה היתה זו כבר הדקה ה-103 בגלל זריקת החזיז), שאיפשרה לליאו מסי לכבוש את שער הניצחון.

נשיא אספניול, דניאל סאנצ'ז ליברה, תקף את השופט בצורה חריפה בסיום המשחק: "אפשר לשחק מול 11 שחקנים גם עם עשרה או תשעה שחקנים בלבד, אבל אי אפשר לשחק מול שופט כזה שהגיע במטרה לפגוע בנו. אם מישהו כאן רוצה לעזור לקבוצות הגדולות להישאר בצמרת בכל מחיר אולי נלך ונקים לנו ליגה אחרת וקבוצות אחרות יוכלו להצטרף אלינו. כל הקבוצות נלחמות חזק מאוד, וחבל מאוד שהקבוצות הגדולות מקבלות עזרה מהשיפוט".

פפ גווארדיולה, מאמן ברצלונה, העדיף להתעלם מהטענות ולהתרכז ביכולת של שחקניו על המגרש: "שיחקנו היטב במחצית הראשונה, ונראה שכבר יש לנו דינמיקה טובה בקבוצה, אבל עדיין חסר לנו קילר אינסטינקט כדי לסיים את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם עם כדור ברשת". לגבי זריקת החזיז של אוהדי קבוצתו אמר גווארדיולה: "זה לא היה דבר חכם לעשות, ואני מקווה שהוא לא יחזור על עצמו בעתיד". ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, האשים בסיום את אנשי האבטחה של אספניול באחריות לזריקת החזיז ונמנע מלהפנות אצבע מאשימה כלפי האוהדים.

דרמה גדולה היתה גם ב'מיגל רואיז דה לופרה' של בטיס, שם כבש רוד ואן ניסטלרוי שער ניצחון בתוספת הזמן והעניק לריאל מדריד שלוש נקודות יקרות למרות הרחקתו של מרסלו בדקה ה-52. "אני אוהב את המנטליות שהראנו במשחק", אמר החלוץ ההולנדי הבלתי נלאה בסיום. "ידענו לשחק גם בחיסרון מספרי, וכולנו נתנו את הכל גם כשבטיס לחצה. הראנו שאנחנו יכולים לנצח גם במצבים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully