וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה מנוי לבית"ר שמשון? שלם 5,000 ש"ח

הקבוצה מהליגה הארצית הודיעה כי מנוי פלטינה העונה יימכר בסכום הזה. הקבוצה השלימה את הסגל אחרי שרכשה את שחר שמש מהפועל ירושלים

בית"ר שמשון תל אביב ממש חושבת על ליגת העל, בכל ההיבטים. אז מעבר לכך שהקבוצה השלימה את בניית הסגל לעונה הקרובה, מתברר כי החלה מכירת המנויים. כרטיס פלטינה, כך מפרסם המועדון, יעלה לאוהדים לא פחות מ-5,000 ש"ח, כשכרטיסי זהב יעלו "רק" 3,000 ומי שיבקש לרכוש מנוי כסף יצטרך להיפרד מאלף ש"ח בלבד.

בית"ר שמשון, שהגיעה עד חצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה, תנסה לעלות ללאומית, כשמי שימשיך על הקווים הוא רונן ויינשטיין לקראת העונה הקרובה הקבוצה התחזקה בשוער הפועל ירושלים, שחר שמש, כשלצידו ישחקו אלירן אלקיים ושלומי דהאן. גם שלומי טולדו צורף ממכבי הרצליה, קובי אבדייב ושי והבה מהפועל אשקלון ואודי כבודי מנס ציונה.

הקבוצה צירפה גם שלושה שחקני נוער: בן פישמן ועדי סלוניקי מבית"ר ירושלים ואנדריי אבדאי ממכבי נתניה. יו"ר הקבוצה, שמואל שניצר, סיפר: "המטרה שלנו היא לשוב לליגת העל. כדי שנגיע לשם אנחנו ראשית צריכים לעלות ללאומית. בעונה שחלפה חזרו למגרשים רבים מאוהדי המועדון שלא באו בשנים האחרונות לראות את המשחקים. אני מקווה שהמגמה תימשך ושאוהדי הקבוצה יבינו שהמגמה השתנתה ופנינו לצמרת הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully