וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הולכת עד הסוף

הבלוז השיגו ניצחון 0:2 בניוקאסל משערים של באלאק ומאלודה והשתוו למנצ’סטר יונייטד בראש הטבלה. הכל ערוך ומוכן למחזור האחרון הדרמטי של הפרמיירליג ביום ראשון בו תחפש צ'לסי מהפך

בצ'לסי יכולים לחייך. לבלוז לא היה משחק גדול אבל שער נגיחה של מיכאל באלאק בדקה ה-60, ועוד אחד של פלורן מאלודה בדקה ה-82 סידרו לאברהם גרנט עוד שבוע של תקוות לפני הגרנד פינאלה של הפרמיירליג ביום ראשון.

צ'לסי העלתה את מאזנה ל-84 נקודות, בדיוק כמו למנצ'סטר יונייטד שמקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף בהרבה. כעת, תקווה צ'לסי שהיונייטד יכשלו מול וויגאן בעוד הבלוז יארחו את בולטון.

מלבד הניצחון, שהיה המשחק ה-20 ברציפות ללא הפסד בליגה, גרנט יכול לרשום עוד ציון דרך חשוב: ניצחון ראשון בסט. ג'יימס פארק מאז 2001. אפילו ז'וזה מוריניו לא הצליח לנצח בניוקאסל.

גרנט הפתיע שפתח עם אנלקה לצידו של דרוגבה וכן ויין ברידג' ופאולו פריירה כמגנים. ג'ו קול ופרנק למפארד נותרו על הספסל והכחולים נראו רע מאוד במחצית הראשונה. למרות ההרכב ההתקפי, צ'לסי כמעט ולא הגיעה למצבים ושיחקה כדורגל אנמי.

למחצית השניה עלתה צ'לסי אחרת. היא לחצה ולחצה ובסופו של דבר כבשה מראשו של באלאק, לאחר הגבהת כדור חופשי של דרוגבה. מאלודה הוסיף את השני בדקה ה-82 וקבע ששתי הגדולות של אנגליה יגיעו למחזור האחרון של הפרמיירליג צמודות לאחד הפינישים הגדולים והדרמטיים של הכדורגל האנגלי.

מהלך המשחק

דקה 6: באט הכניס כדור עומק נפלא לאואן, שניסה להקפיץ מעל צ'ך אבל הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 19: מאלודה רשם את הניסיון הראשון של צ'לסי לעבר השער, אבל הבעיטה שלו בסיבוב מקצה הרחבה, נקלטה על ידי הארפר.

דקה 27: מהלך התקפי יפה של צ'לסי שהתחיל בפריירה, הסתיים בבעיטה חלשה של אנלקה שפאיה הרחיק.

דקה 28: ההזדמנות של ניוקאסל עד כאן. כדור ארוך נשלח לעברו מרטינס שהסית לוידוקה שבעט מקרוב, צ'ך הדף נפלא ועל הכדור החוזר השתלט אואן שבעט שטוח וחזק, אבל טרי הציל מהקו שער בטוח.

דקה 35: החמצה גדולה של באלאק. אובי מיקל חטף כדור, העביר לאסיין שהשאיר את הגרמני לבד מול הארפר, אבל באלאק בעט רע החוצה.

דקה 54: צ'לסי לוחצת. טרי התרומם לכדור קרן של מאלודה ונגח למשקוף.

דקה 60: גול! דרוגבה העלה כדור חופשי מפינת הרחבה, באלאק התרומן ונגח פנימה.

דקה 71: ניוקאסל הייתה קרובה לשוויון לאחר בעיטה מצוינת של מרטינס שחלפה בסמוך לקורה.

דקה 72: אואן פספס בסנטימטרים כדור שנבעט ממרחק. מזל גדול לצ'לסי.

דקה 82: גול! למפארד העמיד את מאלודה במצב של אחד על אחד והצרפתי לא נכשל. 0:2 צ'לסי.

צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה, ג'ון טרי, ריקרדו קראבליו (אלכס, 79), ויין ברידג', ג'ון אובי מיקל, מייקל אסיין, מיכאל באלאק, פלורן מאלודה, ניקולאס אנלקה (פרנק למפארד, 66), דידייה דרוגבה (אנדריי שבצ'נקו, 86)

ניוקאסל: סטיב הארפר,חביב בייה, סטיבן טיילור, עבדולאיי פאיה, חוזה אנריקה (צ'רלס נזוגביה, 78), ג'רמי (דמיאן דאף, 71), ניקי באט, ג'ואי בארטון, מייקל אואן, אובפמי מרטינס, מארק וידוקה (אלן סמית', 46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully