וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בארסה לא חושבת על הליגה

לא רק מנצ'סטר יונייטד חושבת על ליגת האלופות. הקטלונים נכנעו 2:0 מול לה קורוניה וחתמו משחק חמישי רצוף ללא ניצחון. מורסיה-סביליה 0:0

המלחמה על סגנות הליגה הספרדית כנראה לא כל כך עושה את זה לברצלונה, שמסרבת לנצח וגם הערב (שבת) היא איכזבה במשחק החוץ מול דפורטיבו לה קורוניה של דודו אוואט ונוצחה 2:0. בארסה, שלא ניצחה כבר חמישה מחזורים, מתרכזת אולי יותר בגומלין חצי גמר ליגת האלופות, אך צריך לדעת גם לשים גבולות. במשחק נוסף סביליה ממשיכה לאכזב וסיימה ב-0:0 מול מורסיה, שנלחמת על החיים שלה.

לה קורוניה - ברצלונה 0:2

לא מעט שחקנים בברצלונה זכו למנוחה לקראת הגומלין מול מנצ'סטר יונייטד, ביניהם ליאו מסי, סמואל אטו, ויקטור ואלדז ודקו. גם אנדרס אינייסטה וגבריאל מיליטו המורחקים לא נטלו חלק ואיפשרו לפרנק רייקארד לשלב את ההרכב השני, שבוודאי יכול היה להיות דומיננטי בכל קבוצה אירופאית בכירה.

כבר אחרי 13 דקות הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק כשמסירה מצוינת של בוז'אן קרקיץ' מצאה את איידר גודיונסן, שבעט שטוח ולא מספיק טוב החוצה. בדקה ה-26 דפורטיבו הייתה קרובה למצוא את הרשת כשחוזה פינטו, שוערה המחליף של בארסה, הדף רע מאוד כדור שהגיע לפבריציו קולוצ'יני, שמצא רק את הקורה ואל הכדור החוזר אף שחקן בכחול-לבן לא הגיע.

אלא שתשע דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השער של לה קורוניה, כשעבודה טובה של מנואל פאבלו באגף הימני הסתיימה במסירה לחואן רודריגז הלא מכוסה, שכבש את שערו הראשון העונה. בדקה ה-76 הוכפל היתרון כשפאבלו אמו נגח מכדור חופשי כדור מקרוב. שוב שחקן של לה קורוניה לא מכוסה, ושוב זה נגמר בשער. דודו אוואט שיחק 90 דקות ולא נזקק יותר מידי לעבודה מול חלוצי בארסה.

נכון לעכשיו ברצלונה נשארת במקום השלישי שבוע נוסף עם 61 נקודות, אך העובדה שויאריאל טרם שיחקה אמורה להדאיג מעט את רייקארד. הצוללת הצהובה תצא למשחק חוץ מחר אצל בטיס ותקווה להגדיל את הפער מהקטלונים. לה קורוניה לעומת זאת עולה למקום השביעי באופן זמני.

מורסיה - סביליה 0:0

סביליה כנראה מרגישה טוב בחלק הלא עליון של הטבלה. אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שהקבוצה לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים. אחרי שחטפה 4:1 מאלמריה, סביליה יצאה למשחק חוץ נוח יחסית מול מורסיה, אך לא מצאה את הרשת במשך 90 דקות.

סביליה, שתארח במחזור הבא את ויאדוליד, נמצאת כעת במקום השישי עם 52 נקודות ופספסה הזדמנות להתקדם, לפחות באופן זמני, למקום הרביעי. מורסיה, שנלחמת על החיים שלה, לא מסתפקת ממש מהנקודה הזו וצפויים לה עוד מאבקים רבים, אך כרגע היא נראית כמי שתצטרף ללבאנטה בדרך לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully