וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת וספרד מוכנות רק בדקה ה-90

7.6.2006 / 23:53

שער עצמי וגול של הנרי בסיום העניקו לטריקולור ניצחון 1:3, בצל הפציעה של סיסה. פרננדו טורס הבקיע בתוספת הזמן את ה-1:2 על קרואטיה

שלושה משחקי אימון נערכו הערב (רביעי) לקראת פתיחת טורניר הגביע העולמי, כששלוש הנבחרות הבכירות יותר, צרפת, ספרד ואוסטרליה רשמו ניצחונות בכיולים האחרונים לפני הדבר האמיתי. אבל לצרפתים, שהתקשו לגבור על סין החלשה, אין יותר מדי סיבות למסיבות, לאור הפציעה של סיסה, ששבר את הרגל ולא ישחק בגרמניה.

ספרד, הדור הבא

צרפת - סין 1:3

המחליף של סיסה, דויד טרזגה, נכנס בדקה ה-12 והבקיע את השער הראשון של הצרפתים בדקה ה-30. הסינים השוו באופן מפתיע עם שער של זי זנג (69, פנדל), אבל למזלו של ריימונד דומאנק, יון הסיני בעט לשערו הוא בדקה ה-90. מעט אחר כך גם תיירי הנרי היה שם, כדי להבקיע את השער השלישי.

ספרד - קרואטיה 1:2

המאמן לואיס ארגונס צריך לעשות חושבין אחרי המשחק הזה, שהמסקנות שלו אמורות להיות זהות למסקנות מהמשחקים הקודמים. ראול, חואקין, דויד וייה, חוזה אנטוניו רייס ומיצ'ל סלגאדו - אאוט. ססק פברגאס, פרננדו טורס צ'אבי, אינייסטה, סרחיו ראמוס ולואיס גארסיה - אין.

החבורה הראשונה פתחה את המשחק, ובמחצית הראשונה נראו הספרדים מבולבלים וחלשים. הקרואטים סגרו היטב והסתייעו במזל כדי לעלות ליתרון בדקה ה-14, בעקבות שער עצמי של פאבלו איבאנז. במחצית השנייה נערכו החילופים המדוברים, ועל הדשא נראתה נבחרת שונה לחלוטין, נמרצת מהירה, מניעה את הכדור ביעילות, תוקפת, מגיעה להזדמנויות - וכובשת.

מריוס אנדרס פרניה, שהחליף בסגל את אסייר דל הורנו, וקיבל את האזרחות הספרדית רק באפריל האחרון, השווה בדקה ה-62 בבעיטה חופשית שפגעה בשחקן הגנה. בדקה ה-75 פיספס טורס הזדמנות למהפך כשהחטיא כדור עונשין מ-11 מטרים, אבל ההתקפות הספרדיות לא פסקו, ובתוספת הזמן הוא כן מצא את הרשת. כדור עומק של אינייסטה, סיבוב מצוין של חלוץ אתלטיקו מדריד, בעיטה לפינה הרחוקה, ושער. עכשיו נותר רק לראות אילו משתי הנבחרות יבחר ארגונס להעמיד בגרמניה.

ליכטנשטיין - אוסטרליה 3:1

לוקאס ניל הבקיע שער עצמי ונתן לליכטנשטיין יתרון מפתיע בדקה ה-8. מייק סטריובסקי מיהר להשוות (20), ג'ושוע קנדי הפך את הקערה (75) וג'ון אלויסי (83) סגר את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully