וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות, חדשות רעות

7.6.2006 / 22:44

ווין רוני נכלל בסגל אנגליה למונדיאל ויהיה כשיר לשלב השני. ג'יבריל סיסה שבר את רגלו ולא יהיה בגרמניה. גאטוסו יחמיץ שני משחקים, באלאק שוב לא סיים אימון ונמצא בספק גדול למשחק הפתיחה מול קוסטה ריקה (שישי, 19:00, ערוץ 2)

ווין רוני נכלל בסגל של סוון גוראן אריקסון לגביע העולם, זאת לאחר שתוצאות הבדיקות של השבר ברגלו הראו שהוא יוכל להתאושש בזמן לקראת המשחקים של השלב השני. השחקן יצא בטיסה לקרלסרואה שבגרמניה, ויצטרף מחדש לחבריו.

כזכור, החלוץ שבר עצם קטנה ברגלו במשחק של מנצ'סטר יונייטד באפריל, וכל האי הבריטי נכנס לטירוף חושים שהלך והתגבר, והגיע לשיאו היום (רביעי) לפני, בזמן ואחרי הבדיקה שעבר. התקשורת האנגלית פרצה בשידור חי שוב ושוב לשידורים משמימים במרפאה שבמנצ'סטר, ואתרי האינטרנט דיווחו על כל נשימה, פליטה, ותנועה של רוני ברדיוס 5 ק"מ. ועכשיו נראה שסוף טוב הכל טוב.

לפני הבעיות בשרירי הרגל של באלאק, ולפני ההודעה על מצבו של רוני, השוער יאנס להמן התפנה להוריד קצת את הציפיות של האוהדים האנגלים מנבחרתם. אנגליה וגרמניה תיפגשנה בשמינית הגמר אם מי משתיהן תסיים במקום השני בבית. "האנגלים יודעים שלגרמניה תמיד הייתה יותר הצלחה בטורנירים", אמר להמן. "זה יושב להם עמוק עמוק בראש. הם יודעים לשחק היטב ומהר, אבל הם לא יודעים איך זה להתקדם בטורניר שכזה, כי בשנים האחרונות היו להם הרבה אכזבות".

"יש לנו יותר ניסיון בגביע העולם", המשיך, "כי אנחנו יודעים טוב מהם לעשות את העבודה כשצריך. זה משהו שלהם אין".

באלאק בספק

בזמן שבאנגליה מחזיקים את נשמתם האובססיבית בציפייה לתוצאות הבדיקה של ווין רוני, בגרמניה מתחילים להבין שיש סיכוי שקפטן הנבחרת והשחקן הכי טוב שלה, מיכאל באלאק, לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה של המונדיאל, מול קוסטה ריקה ביום שישי.

באלאק חזר היום (רביעי) להתאמן אחרי שנח מאז הפציעה במשחק מול קולומביה, אבל לא הצליח לסיים את האימון. הרופאים הגרמנים שיחררו הצהרה שהם ממשיכים לעשות ככל יכולתם כדי להכשיר את הרכש החדש של צ'לסי לקראת ה-9 ביוני ההולך ומתקרב. "המחלקה הרפואית עובדים יומם וליל כדי לעזור לבאלאק בהתאוששות, ומצבו אכן משתפר", אמר דובר ההתאחדות הגרמנית.

עכשיו למאמן יורגן קלינסמן ישנה דילמה מעניינת. מצד אחד, בלי באלאק הנבחרת שלו תראה הרבה (הרבה) פחות טוב, אבל מצד שני הוא הודיע לא מכבר שלא ישתף אף שחקן שלא יהיה כשיר לפחות 48 שעות לפני משחק.

המזל של ג'יבריל

במשחק האימון בין נבחרת צרפת לנבחרת סין, ג'יבריל סיסה שבר את רגלו, הורד מהמגרש ולא ישחק בגביע העולם במדי צרפת. החלוץ בן ה-24 רץ אחר כדור באגף ימין, דקות ספורות בתוך המשחק, והופל ארצה על ידי מגן יריב. בעודו נופל הוא סובב את רגל ימין, ושבר אותה. הוא הוחלף על ידי דויד טרזגה, שכבש בדקה ה-30.

כזכור, סיסה שבר את רגל שמאל בצורה מזעזעת ב-2004 כששיחק במדי ליברפול. את יורו 2004 הוא החמיץ לאחר שקיבל עונש השעיה לחמישה משחקים בגלל כרטיס אדום שפסג במדי נבחרת הטריקולור הצעירה.

שני שחקנים שעשויים להצטרף לסגל של ריימונד דומאנק הם ניקולאס אנלקה ולודוביק ז'יולי, שני שחקנים שלא ממש מסתדרים עם הקואץ'. ז'יולי אף אמר שלא שמע מדומאנק על אי זימונו המפתיע, וגם לא נאמר לו אם הוא צריך להיות בהיכון במקרה של פציעה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איטליה קיבלה את המגף

ג'נרו גאטוסו, שכבר ידוע שלא ייטול חלק במשחק הראשון של נבחרת איטליה מול גאנה ב-12 ביוני, צפוי גם להחמיץ את משחקה השני של הסוודרה אזורה מול ארה"ב.

"אני מאוכזב", אמר גאטוסו. "שני משחקים בחוץ זה הרבה בשבילי. אני לא מאמין באמונות טפלות, אבל יש לי הרגשה שרובצת עליי קללה. אהיה בגרמניה גם אם אצטרך לקשור את עצמי לאוטובוס של הנבחרת".

המאמן מרצ'לו ליפי כבר החליט שלא יחפש מחליף לגאטוסו, יהיה מה שיהיה. "אחליף אותו רק על הדשא, ולא בסגל", אמר. "הוא יישאר איתנו ואני מקווה שיחלים במהרה".

כזכור, במשחק מול גאנה גם לא יוכל לשחק ג'יאנלוקה זאמברוטה, ואלסנדרו נסטה בספק גדול. החלוץ פרנצ'סקו טוטי, שלא שיחק שלושה חודשים בגלל פציעה בקרסול, עומל כדי להיות כשיר מוקדם ככל האפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully