וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סביליה הודיעה באופן רשמי כי היא משחררת הבלם סבסטיאן סקילאצ'י לארסנל. הצרפתי בן ה-30, שהיה חלק מהסגל של הטריקולור במונדיאל, צפוי לחתום בקבוצה הלונדונית אם יעבור את הבדיקות הרפואיות. סקילאצ'י הגיע לסביליה לפני שנתיים מליון הצרפתית תמורת 6.5 מיליון יורו.

* דפורטיבו לה קורוניה הודיעה על סיכום סופי עם שחקן נבחרת פרגוואי, קלאודיו מורל רודריגז, שמגיע אליה מבוקה ג'וניורס. השחקן בן ה-32 צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות בריאזור ולאחריהן יחתום סופית, כשדפור תהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ לליגה הארגנטינאית.

* חאבייר צ'באנטון האורוגוואי, בו מעוניינות מספר קבוצות מאיטליה וספרד, הפך סופית לשחקן חופשי אחרי שסיכם על התרת חוזהו בסביליה.

* חלוץ מידלסבורו, מידו המצרי, עבר לאייאקס בהעברה חופשית. לשחקן בן ה-27 זו תהיה קדנציה שנייה בקבוצה ההולנדית, לאחר ששיחק בה בין השנים 2001-2003. אחד שעזב את אייאקס הוא הקשר, ג'פרי סארפונג, 22, שחתם לשלוש שנים בריאל סוסיאדד, שעלתה לליגה הספרדית הראשונה.

* פרנקפורט השאילה את שחקן ההגנה שלה, ניקולה פטקוביץ', לאמקאר פרם הרוסית עד ינואר 2011. הבלם בן ה-24 הצטרף לפרנקפורט מהכוכב האדום בלגרד בעונת 2008/9.

* וויגאן האומללה, שספגה 10 שערים בשני משחקי הליגה הראשונים שלה, החתימה את סטיבן קולדוול, שסיים את חוזהו בברנלי לפני מספר חודשים. הסקוטי בן ה-29 מצטרף לאחיו, גארי, בחולייה האחורית של הלאטיקס.

שמועות

* למרות כל ההבהרות של לואיס פביאנו על אהבתו ונאמנותו לסביליה, "מארקה" מדווח כי טוטנהאם צפויה להגיש הצעה על הברזילאי.

* ווסטהאם מעוניינת לצרף את ויקטור אובינה, חלוצה הניגרי הצעיר של אינטר.

* דיווחים סותרים בתקשורת לגבי מעברו של חאבייר מסצ'ראנו לברצלונה: בספרד טוענים כי ליברפול דחתה הצעה של 20 מיליון יורו על הקשר, בעוד באנגליה טוענים כי הארגנטינאי יעבור בוודאות לאלופה הספרדית, בעוד דירק קויט (שחוזר על ידי אינטר) יישאר באנפילד.

* אייאקס צפויה להתלונן בפיפ"א על מנצ'סטר יונייטד, שמנסה נואשות לצרף אליה את אחד הכישרונות הגדולים בכדורגל ההולנדי, ג'יליאנו ואן ולזן בן ה-16.

* בעוד סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני טוען ש"ננסה להביא את זלאטן איברהימוביץ' למילאנו", סוכנו של השחקן טוען כי "כרגע המעבר הזה נראה בלתי אפשרי" והבהיר כי "שחקן כזה לא עובר רק בהשאלה".

* עוד במילאן: קלאס יאן הונטלאר מבהיר: "לא יודע מה השמועות עליי, אבל מבחינתי זה ברור: אני נשאר במילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully