וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ארנה פרידריך, מגן/בלם נבחרת גרמניה, עבר לשורות וולפסבורג. השחקן בן ה-31, ששימש כקפטן של היורדת הרטה ברלין, נמכר תמורת 2.5 מיליון יורו וישתכר כ-4 מיליון יורו לעונה בשלוש השנים הקרובות.

* בוקה ג'וניורס חידשה את חוזהו של הקשר בן ה-29 סבסטיאן באטגליה עד 2013, כאשר הבוסטרוס גם רכשו מאסטודיאנטס את המגן כריסטיאן סלאיי.

* אלופת ארגנטינה, ארחנטינוס ג'וניורס, החזירה לשורותיה את הבלם סרחיו אסקודרו ששיחק בעונה הקודמת בקורינתיאנס הברזילאית. גם החלוץ האורוגוואי גונזאלו ורגאס הגיע בהשאלה מאטלס המקסיקנית.

* אסטודיאנטס, שמכרה השבוע את החלוץ מאורו בוסלי לוויגאן האנגלית, מצאה תחליף בדמות הרנן רודריגו לופז, חלוצה האורוגוואי בן ה-32 של ולז סארספילד, שחתם לשלוש שנים.

* אולימפיאקוס החתימה את המגן השמאלי הצרפתי פרנסואה-ג'וזף מודסטו, 31, ממונאקו על חוזה לשנתיים.

* מילאן העמידה למכירה את שחקן ההגנה שלה, קאחה קאלדזה. המגן הגיאורגי אמר שהוא מחוזר על ידי פארמה, אבל אם לא ישיג קבוצה יישאר ברוסונרי עד תום חוזהו שנה הבאה, ביוני 2011.

שמועות

* ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, התלהב מיכולתו של בלם נבחרת גרמניה ו-ורדר ברמן, פר מרטסאקר, במונדיאל הנוכחי והוא שוקל להביא את השחקן בן ה-25 ללונדון לאחר תום הגביע העולמי בעבור 10 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully