וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם לאלאנה חתם רשמית בליברפול: "חלומי התגשם"

הושלמה העברתו של הקשר המצוין מסאות'המפטון לליברפול תמורת 25 מיליון ליש"ט: "חלמתי לשחק במועדון כזה בליגת האלופות". רוג'רס: "זה מרגש"

אדם ללאנה מוצג כשחקן ליברפול. מתוך טוויטר, צילום מסך
ברוך הבא! לאלאנה/צילום מסך, מתוך טוויטר

ליברפול הודיעה היום (שלישי) רשמית על החתמתו של אדם לאלאנה. הקיצוני בן ה-26, שהגיע מסאות'המפטון, השלים את הבדיקות הרפואיות במועדון, וחתם על חוזהו. הוא הפך לרכש השני של סגנית האלופה, אחרי ריקי למברט, גם הוא מסאות'המפטון. ליברפול שילמה 25 מיליון ליש"ט עבור הקשר, כשלמעשה גם אמרה צ'אן מלברקוזן צפוי להצטרף אחרי שהעברתו סוכמה.

"אני מאוד נרגש מהפרק החדש בקריירה שלי, להגיע למועדון כמו ליברפול", אמר לאלאנה, "אני מצפה בקוצר רוח לאימון הראשון. אקווה להשתלב בקלות, ואתן את כולי. מקווה שאוכל לתרום לקבוצה ולעזור לה לזכות בתארים, בגלל זה אני פה, כדי להביא הצלחות. זו הייתה המשאלה שלי לשחק בכזה מועדון ובליגת האלופות. בשנה שעברה, עמוק בפנים, חשבתי לעצמי, הלוואי שיום אחד אוכל לשחק בקבוצה כזו. החלום התגשם". ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול, אמר ש"אני מתרגש לעבוד עם אדם ולעזור לו להתפתח לקראת העתיד".

לאלאנה שיחק לאורך כל הקריירה הבוגרת בסאות'המפטון, פרט לשלושה משחקים שבילה כמושאל בבורנמות'. על פי הדיווחים באנגליה, אותה בורנמות' תקבל סכום של כ-6.25 מיליון ליש"ט, שכן היא מכרה את לאלאנה לסאות'המפטון כשהיה בן 12.

העונה עשה הקפטן את הפריצה הגדולה שלו, כשהצעיד את הסיינטס לעונה נהדרת ולמיקום השיא שלהם בפרמיירליג - המקום השמיני. לאלאנה נבחר לשחקן השנה של המועדון והיה חלק מנבחרת העונה בפרמיירליג, אחרי שכבש תשעה שערי ליגה ב-38 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully