וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל הפסידה לסרביה בחצי גמר הפיינל פור

ישראל נתנה פייט לסרביה במערכה הראשונה, אבל הפסידה לבסוף 25:20, 25:12, 25:21 בחצי גמר הפיינל פור באנקרה

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף הפסידה הערב (שבת) בחצי גמר היורוליג אחרי הפסד 25:20, 25:12, 25:21 לסרביה. הנבחרת של אריה זלינגר, שרשמה ניצחון כפול על ספרד בשלב הקודם כדי להגיע לפיינל פור של המפעל היוקרתי שנערך באנקרה, לא מצאה תשובה לאיכויות של הסרביות, שזכו ביורוליג אשתקד וסיימו במקום השלישי באליפות העולם האחרונה, והסתפקו בעצם ההגעה למעמד המכובד.

במערכה הראשונה עוד נתנו הישראליות פייט נאה ליריבתן החזקה, אבל אחרי שסרביה ניצחה 20:25, יצאה הרוח מהמפרשים של הבנות של זלינגר, שהבינו שמדובר במשוכה גבוהה מדי. במערכה השנייה השתלטה סרביה על המשחק עם ניצחון קל של 12:25, ובמערכה השלישית לא הספיק קאמבק מינורי של ישראל כדי למנוע הפסד 25:21.

ישראל תפגוש את נבחרת טורקיה, המארחת של הפיינל פור, לאחר שזו הפסידה בחצי הגמר השני לנבחרת בולגריה 3:2, במשחק על מקומות 3-4, בעוד הבולגריות יתחרו עם הסרביות על התואר.

בשל האווירה המתוחה בין טורקיה לישראל ליוותה אבטחה כבדה את הנבחרת באנקרה, ומאות שוטרים במדים נערכו בסביבות האולם כדי למנוע ניסיונות פגיעה בשחקניות. לאולם עצמו הורשו להיכנס רק מוזמנים ספורים, ובשעת המשחק נערכה הרחק מהאולם הפגנה של כמה עשרות טורקים שקראו קריאות בגנות ישראל.

מהלך המשחק

הבנות של זלינגר פתחו את המשחק היטב והפתיעו את הסרביות בדרך ליתרון 1:3, אבל אז נכנסו לפעולה החסימות האימתניות של אלופות היורוליג מאשתקד, וסרביה הפכה את התוצאה בדרך ל-5:8 לזכותה. הסרביות כבר ברחו ל-5:11, אבל הכחולות המשיכו לתת פייט וחזרו עד 14:16, אבל משחק הגנה נהדר של סרביה עזר להן להגדיל את הפער ל-14:18. ישראל שוב ניסתה להתקרב, אבל הבדלי האיכות באו לידי ביטוי, וסרביה ניצחה 20:25 במערכה הראשונה אחרי נקודה ארוכה במיוחד.

בפתיחת המערכה השנייה כבר התקשו הישראליות לעמוד בקצב של יריבתן, שרצו במהירות ל-2:8 מהיר. ישראל התעשתה במעט ונמנעה מפיגור משמעותי עם כמה נקודות נאות, אבל יתרון הגובה של סרביה ליד הרשת המשיך לבוא לידי ביטוי, והיתרון זינק ל-6:16. אחרי פסק הזמן השני של המערכה נשמר הפער על כנו, עד שהסרביות סגרו עניין עם 12:25.

במערכה השלישית שוב ברחו הסרביות ליתרון גדול של 8:16, וגם צמצום מסוים של ישראל לקראת הסיום לא איים על שליטתן המוחלטת, בדרך לניצחון 21:25 במערכה והשלמת 0:3 חלק במשחק כולו.

זלינגר: "יש קצת פער בין הנבחרות"

במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד אמר זלינגר: "אנחנו מדורגים 90 בעולם, סרביה בעשירייה הראשונה ויש קצת פער בין הנבחרות. היום אנחנו מסוגלים לנצח אולי את ההרכב השני של סרביה. באנו ליורוליג כדי לצבור ניסיון לקראת המשימה החשובה שלנו, משחקי ההצלבה מול בלארוס בחודש ספטמבר".

על האבטחה הכבדה לה זכתה הנבחרת באנקרה אמר זלינגר: "אני מודה לכולם על קבלת הפנים והאירוח, אנחנו שמחים להיות כאן ומצטערים שגרמנו למארחים כאבי ראש, אבל אנחנו באנו לעסוק בכדורעף ולא בפוליטיקה".

הקפטנית טניה פרגה הוסיפה: "זה לא היה המשחק טוב שלנו, עשינו יותר מדי טעויות במערכה הראשונה, היינו לחוצות מידי ואחרי ההפסד במערכה הראשונה המשחק כבר הלך לאיבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully