וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ולנסיה וספאחיה העפילו לרבע הגמר

הספרדים דהרו ל-81:91 על קאזאן, שהעלה אותם מהמקום הראשון בבית של הפועל ירושלים. גם קצורין ובלאט עלו שלב

הערב הסתיים שלב הטופ 16 של היורוקאפ, כאשר בהפועל ירושלים עקבו בדריכות ברוב שלבי המשחק אחרי הנעשה בספרד, שם ניצחה ולנסיה בסטייל את קאזאן 81:91, והבטיחה את המקום הראשון בבית. ולנסיה תפגוש בהצלבה את אריס סלוניקי, אלבה ברלין את הפועל ירושלים, בילבאו את נימברוק וגראן קנאריה את פאנליניוס.

קבוצתו של נבן ספאחיה, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל ירושלים, ידעה שרק ניצחון יבטיח לה את ההעפלה, וזו גם הייתה המגמה שלה לעיני 8,500 הצופים שהגיעו לאולמם הביתי. המשחק דווקא נפתח צמוד וויקטור קלאבר הוריד את הספרדים ליתרון 19:24 בסוף הרבע הראשון עם שלשה, אבל הפער רק הלך וגדל אחרי שמרקו פופוביץ' כמעט ולא הורגש אצל הרוסים ואילו תומאס קלאטי נתן את התפוקה וולנסיה ירדה להפסקה ביתרון 34:46.

הרבע השלישי היה רבע התקפי מצוין של ולנסיה, כשרפא מרטינז נתן תפוקה נאה והיתרון טפח ל-55:73. ברבע האחרון קאזאן עוד הצליחה לחזור בזכות יכולת טובה של טרל ליידי, אבל זה לא הספיק. סרחיי לישצ'וק סיים עם 18 נקודות לולנסיה, מרטינז קלע 14, קלאטי ומאט נילסן סיימו עם 13. אצל המפסידים סיים אקס מכבי תל אביב, מאצ'יי לאמפה, עם 20 נקודות, וטרל ליידי קלע 16.

גם נימברוק של מולי קצורין העפילה לשלב הבא. קבוצתו הצ'כית אמנם נוצחה במסגרת בית 12 94:88 על ידי אנקרה, אבל סיימה במקום השני עם מאזן 3:3 אחרי גראן קנאריה. ארתור לי קלע 22 נקודות לנימברוק, בקיר ירנגומה סיים עם אותה כמות למנצחים. באותו בית הביסה גראן קנאריה את הכוכב האדום 58:81 ועלתה.

בבית 9, אריס סלוניקי של דייויד בלאט אמנם הפסידה 79:75 ללה מאן, אבל זה לא מנע ממנה את ההעפלה מהמקום השני אחרי שהיוונים סיימו עם מאזן זהה לחובנטוד ולאלבה ברלין, שהעפילו מהמקום הראשון. כל שלוש קבוצות סיימו במאזן 2:3. קיידרן קלארק סיים עם 18 נקודות לאריס, בעוד אצל הצרפתים היה זה מארק סליירס, שסיים עם 25 נקודות. במשחק המקביל ניצחה אלבה ברלין, יריבתה הבאה של הפועל ירושלים, 62:68 את חובנטוד. עמנואל מקלרוי סיים עם 14 נקודות והוביל את הקלעים של הקבוצה הגרמנית.

משחקים נוספים:

בבית 11 בילבאו הפסידה 77:70 לפאנליניוס, אבל שתיהן ממשיכות לשלב הבא. בנטון טרוויזו ניצחה במשחק חסר חשיבות את באמברג 70:86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully