וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: "בישראל יכולים להיות גאים בארגון היורו"

נשיא אופ"א כינס מסיבת עיתונאים לסיכום הטורניר והחמיא: "המשטחים נהדרים, האווירה נחמדה. אני נותן ציון 9.5"

שעות לפני משחק גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות בין ספרד לאיטליה הערב באצטדיון טדי (שלישי, 19:00, ערוץ 1), ערך היום נשיא אופ"א מישל פלאטיני מסיבת עיתונאים לסיכום הטורניר.

"האליפות הייתה מאורגנת בצורה נהדרת", אמר פלאטיני, "כל אחד עשה הכל כדי לספק לנו כדורגל מצוין. אני מרוצה ממה שראיתי מהדור הצעיר של הכדורגלנים. האצטדיונים היו טובים, הייתה אווירה נחמדה, הגיעו הרבה משפחות וכולם שמחו ונהנו. שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל היה מצוין. הארגון היה טוב ואני רוצה להגיד תודה גם ל-450 המתנדבים שעבדו ותרמו. אני חושב שבישראל כולם יכולים להיות גאים בארגון של הטורניר".

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א. קובי אליהו
נתן הרבה מחמאות. פלאטיני/קובי אליהו

פלאטיני הוסיף: "אני חושב שמה שחזר על עצמו בטורניר זה ששחקנים ואנשים שהשתתפו כאן היו מופתעים מאיכות המשטחים וכר הדשא, זה דבר מאוד חשוב לכדורגל ולצופים. שאלו אותי איזה ציון אני נותן לארגון הטורניר ואמרתי ש-9.5. שאלו אותי למה לא 10, אז עניתי שתמיד צריך לרצות להשתפר".

על משחק הגמר אמר נשיא אופ"א: "ממה שראיתי בחצאי הגמר יש נבחרת שהיא קצת יותר פייבוריטית מהשנייה. אבל אף אחד לא מצפה מאיטליה לנצח, אין לה מה להפסיד וזה טוב בשבילה. היא נבחרת טובה שנלחמת, יש לה 'רוע'. אני מכיר את הכדורגל מספיק טוב בשביל להגיד שהכול פתוח לפני המשחק".

פלאטיני אמר: "אבי לוזון הוא חבר בהנהלת אופ"א והוא ידיד שלי. אנחנו מנסים לעבוד ביחסים טובים. אני לא חבר שלו יותר משל אנשים אחרים באופ"א. אני ביחסים טובים עם כל 53 נשיאי ההתאחדויות האירופאיות. הוא פועל כדי לעשות הכול למען הכדורגל הישראלי ואירוח היורו בישראל הוא בזכותו".

עוד אמר הצרפתי: "בנו פה אצטדיונים חדשים והתחרויות הללו חשובות לכל מדינה שמארחת אותם. האצטדיונים למשל, יישארו עוד הרבה זמן והכדורגל הישראלי ימשיך ליהנות מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully