וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הביסה את ולנסיין, מליקסון נפצע והוחלף

האלופה חגגה עם 0:3 משערים של לאבצי, זלטאן ועצמי של קאגלמצ'ר. 90 דקות ובישול לרפאלוב -1:3 של ברוז' על קורטרייק

שחקן פריס סן ג'רמן אסקיאל לאבצי. GettyImages
פתח את הסכר. לאבצי/GettyImages

מאור מליקסון עלה הערב (שישי) למשחק קשה ומסקרן במיוחד, כשולנסיין שלו התארחה אצל פריס סן ז'רמן במשחק שפתח את המחזור ה-25 בצרפת. המוליכה והאלופה טרודה בעיקר במפגש שלה בליגת האלופות מול לברקוזן ביום שלישי, ממנו ייעדר אדינסון קבאני הפצוע, אבל זה לא הפריע לה לנצח 0:3 את האורחים מהתחתית. מליקסון נפצע בדקה ה-37 והוחלף. היה זה ניצחונה הרביעי של פ.ס.ז' בששת משחקיה האחרונים בליגה, והיא הגדילה זמנית את הפער בינה לבין מונאקו לשמונה נקודות. ולנסיין ספגה את הפסדה ה-14 העונה.

* במשחק בליגה הבלגית רשם ליאור רפאלוב 90 דקות ובישול בניצחון קבוצתו על קורטרייק בתוצאה 1:3.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
קיבל תשואות גם מרונאלדו הברזילאי. איברהימוביץ'/רויטרס

הכיוון היה חד-סטרי כבר משריקת הפתיחה. ולנסיין התקשתה לעבור את קו מחצית המגרש ורק החמצות גדולות של זלטאן איברהימוביץ' ויוהאן קבאי, שפתח לראשונה בהרכב, מנעו מהפריזאים לעלות ליתרון מוקדם. בדקה ה-19 הסכר נפרץ. זלטאן איברהימוביץ' בעט כדור חופשי שפגע בחומה, הגיע לאסקיאל לאבצי שבעט ממרכז הרחבה פנימה וקבע 0:1 לפריס סן ז'רמן. בדקה ה-35 מאור מליקסון נפצע לאחר שתוקל על ידי טיאגו מוטה וירד לקבל טיפול. הישראלי לא הצליח להתאושש מהפגיעה והוחלף בדקה ה-37.

רונאלדו הברזילאי ישב מחויך ביציע וראה את קבוצתו של לורן בלאן פותחת מצוין את המחצית השנייה. בדקה ה-51 הגנת ולנסיין לא הצליחה להרחיק כדור שהוגבה משמאל, קבאי בעט בוולה מהאוויר כדור שקפץ על הדשא, הגיע לאיברהימוביץ', והשבדי המשיך מהאוויר פנימה וקבע 0:2. בדקה ה-51 ולנסיין קרסה. מתפרצת של פ.ס.ז' הפכה ל-0:3, כשלאבצי פרץ מאגף שמאל, מסר רוחב, הכדור פגע בגארי קאגלמצ'ר ונכנס פנימה. בדקה ה-64 איברהימוביץ' הוחלף על ידי לוקאס כדי לקבל מנוחה לקראת ליגת האלופות וקיבל תשואות מהקהל ומרונאלדו הברזילאי. בהמשך פ.ס.ז' הורידה את הרגל מהדוושה ועד לשריקת הסיום לא נכבשו עוד שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
ניצחון שקירב זמנית אותו ואת ברוז' ללוזון. רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

במשחק שפתח את המחזור ה-26 בבלגיה, ברוז' גברה בביתה 1:3 על קורטרייק וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה סטנדרד ליאז' לשבע נקודות. קשר ברוז' ליאור רפאלוב עלה בהרכב ושיחק 90 דקות לפני שהוחלף בתוספת הזמן על ידי הולדמאר סובוטה הפולני. ברוז' עלתה ל-0:1 בדקה ה-29 משער של טימי סימונס מהנקודה הלבנה. בדקה ה-41 רשם רפאלוב בישול כשסידר למקסימה לסטיאן את השני של ברוז' ובמחצית המארחת הוליכה 0:2. בדקה ה-63 טימי סימונס השלים צמד כשכבש מהנקודה הלבנה שוב וקבע 0:3. שער עצמי של ג'ספר יורגנסן בדקה ה-88 קבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully